Спецпроєкти

Кульки, радість та безтурботність: Київська обласна дитяча лікарня у Боярці отримала фірмовий стиль


Київська обласна дитяча лікарня отримала фірмовий стиль від креативників агентства TABASCO – артдиректора Михайла Суслова та дизайнерки Яни Деуліної. Основою брендингу є абревіатура ОДЛ (Обласна дитяча лікарня) та образ повітряних кульок. Пацієнтами лікарні є як дошкільнята, так і підлітки, а кульки асоціюються з безтурботністю, радістю і легкістю у дітей будь-якого віку та дорослих.

Logo Mockup Collection by Asylab

«Ми хотіли створити брендинг, що викликає у відвідувачів радість, подарує трохи безтурботності та допоможе відчути: у цій лікарні тобі бажають допомогти, і ти радітимеш життю після візиту до КОДЛ», – каже артдиректор TABASCO Михайло Суслов.

TABASCO безкоштовно розробило фірмовий стиль для навігації, фасаду, форми медичних працівників, поліграфії Київської обласної дитячої лікарні. Зараз у роботі новий сайт боярської лікарні.

«Образ повітряних кульок припав до душі всьому колективу закладу: розмаїття яскравих кольорів створює відчуття дитинства та радості. Завдяки творчому та скрупульозному підходу до справи, фірмовий стиль розроблений як для приміщень лікарні, одягу персоналу, так і прослідковується в дрібних деталях – олівцях, ручках. Ми віримо, що ці чудові ідеї обов’язково втіляться в життя», – розповіла директорка Київської обласної державної лікарні Катерина Савінова.

КОДЛ перебуває у фінансовій скруті та наразі шукає інвесторів для втілення брендингу. Адміністрація буде рада будь-яким пропозиціям з цього приводу та допомозі: kodl@ukr.net, тел.(067) 972 17 65

Київська обласна дитяча лікарня (КОДЛ) – державна установа, яка надає високоспеціалізовану медичну допомогу дитячому населенню Київської области. За 2020 рік в медичному закладі на стаціонарному лікуванні перебувало приблизно 6000 дітей та амбулаторно медичну допомогу отримали 24500 дітей Київської области. Серед пацієнтів КОДЛ переважають жителі сільської місцевости.

2020 року в умовах пандемії Київська обласна дитяча лікарня стала опорною лікарнею в Київській області з надання допомоги дітям з СOVID-19. В інфекційному відділі закладу розгорнуто 40 ліжок ковідного шпиталю, який прийняв на стаціонарне лікування майже 550 дітей з підозрою та підтвердженими випадками СOVID-19.

Раніше ми розповідали, що Національний музей історії України провів крутий ребрендинг. Нову концепцію безкоштовно розробило креативне агентство TABASCO, щоб підтримати музей у прагненні осучаснитися. Серед ключових елементів ребрендингу – скорочення: Музей ІСТорії = МІСТ.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь