Спецпроєкти

Мобільні застосунки, соціальний підтекст та безпека: Google склав тренди у digital-маркетингу на 2021 рік


Компанія Google склала прогнози стосовно тенденцій розвитку digital-маркетингу. Так, головними трендами будуть розвиток мобільних застосунків, продажі за допомогою відео, а також посилення захисту даних споживачів.

Прогнози опубліковані на сайті компанії.

Онлайн-шопінг у мобільних застосунках

30% споживачів вважають, що інакше здійснюватимуть покупки після пандемії. Ось чому 2021 року роздрібним магазинам варто максимально використовувати можливості розвитку, закладені в мобільних застосунках. Користувачі, які завантажать застосунок, – майбутні лояльні клієнти. Такі витрачають утричі більше, ніж ті, хто купує з мобільних пристроїв.

Безпека даних

Дедалі важливішими стають забезпечення конфіденційности та захист даних користувачів, тож бренди повинні відповідальніше ставитися до збереження інформації і пояснювати, як вона використовується. Етична робота з даними потребуватиме, щоб усі рішення ухвалювалися в інтересах користувачів, а не лише для дотримання законодавства.

Вирішальне значення для ефективного маркетингу має збір даних. В інтернеті для цього широко використовувалися файли cookie, в яких зберігається інформація про те, що відбувається після кліка. Однак новий час диктує нові вимоги користувачів щодо конфіденційности та нові закони.

2021 року інноваційні способи збору даних, що не порушують конфіденційности, продовжать розвиватися, тож маркетологи оцінюватимуть ефективність кампаній за допомогою таких складних методик, як моделювання конверсій. У Google переконані, що, створивши надійну інфраструктуру, компанії зможуть отримувати більше інформації, збираючи менше даних.

Трафік на відео

Прогнозують, що понад 80% споживчого трафіку в інтернеті припадатиме на частку відео. Задля успіху в 2021 році необхідно використовувати популярність онлайн-відео і через них звертатися до споживачів.

Екологічність

Під час вибору товарів важливішим стає їхній вплив на навколишнє середовище. За даними Google Trends, у категорії «Продукти харчування та напої» зростає кількість запитів «екологічний». А тому компаніям радять постійно шукати нові способи забезпечити екологічність: за допомогою партнерств, нових галузевих проєктів, інноваційних методів виробництва і переробки. Усе це буде потужніше розвиватися в новому році.

Автоматизація

Компаніям також доведеться автоматизувати частину послуг, щоб виправдовувати нові очікування споживачів. Йдеться про автозаповнення, управління повторними замовленнями або чат-боти служби підтримки. Автоматизація дасть змогу оптимізувати надавані послуги.

Соціальний підтекст

Люди прагнуть змінити світ шляхом певних купівельних рішень. 2021 року споживачі очікуватимуть від брендів толерантности, різноманітности та расової рівности. У Google наразі збільшилася кількість пошукових запитів Black-owned business (компанії з темношкірим власником).

Раніше ми розповідали, що 38 штатів США  подали антимонопольний позов проти Google, щоб покласти край незаконній монополії в пошуковому сервісі. Про позов повідомила генеральна прокурорка штату Нью-Йорк Летиція Джеймс. Вона охрестила діяльність компанії «безконтрольною корпоративною владою».

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь