Спецпроєкти

В Україні почали діяти нові мовні норми: кого це стосується та що змінюється


Сьогодні, 16 січня, в Україні почала діяти 30 стаття мовного закону. Це означає, що усі, хто надає послуги в Україні, мають комунікувати з клієнтами виключно державною мовою.

Нововведення стосуються супермаркетів, інтернет-магазинів, кав’ярень, банків, АЗС, аптек тощо.

Виробників та продавців в Україні зобов’язують надавати споживачам інформацію про товари, роботи чи послуги державною мовою. Це стосується як інформації на сайтах інтернет-магазинів, так і на цінниках. За бажанням цю інформацію можна продублювати будь-якою іншою мовою.

Що ж стосується обслуговування клієнтів у фізичних точках, то продавець або адміністратор може обслуговувати іншою мовою, якщо споживач попросить про це.

За порушення цих вимог надавачів послуг може очікувати штраф. Так, кожен споживач може подати скаргу до Офісу уповноваженго із захисту державної мови Тараса Кремнія. За перше порушення передбачено попередження, далі — штрафи від 5100 до 6800 гривень.

Раніше ми розповідали, що штрафи за порушення в магазинах та ресторанах платитимуть не працівники, які порушили закон, а власники. Саме вони нестимуть відповідальність за те, якою мовою зустрічють клієнтів працівники.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь