Спецпроєкти

Новина з ароматом кави: В Україні з’явився Starbucks


У межах партнерства Nestlé та Starbucks в Україні розпочинається продаж чотирьох видів меленої та зернової кави Starbucks.

Про це повідомляє пресслужба Nestlé для bit.ua.

Кава буде представлена у преміум-сегменті.

«Партнерство сприяє зміцненню лідерських позицій Nestlé у бізнесі кави в Україні та світі, а також  надасть ширший вибір та чудову можливість українським поціновувачам кави насолоджуватися вдома кавою, яка є одною з найвідоміших та найсмачніших у світі», ㅡ зазначили в Nestlé.

Що це означає?

Будуть доступні чотири види кави, зокрема три види меленої та один – зернової:

  • Зернова кава Starbucks® Blonde Espresso® Roast – еспресо найсвітлішого ступеня обсмажування.
  • Мелена кава Starbucks® Veranda Blend® – вишуканий бленд кави світлого обсмажування. 
  • Мелена кава Starbucks® House Blend® – бленд відбірних зерен кави із Латинської Америки середнього рівня обсмажування.
  • Мелена кава Starbucks® Espresso® Roast – кава темного обсмажування з насиченим смаком і карамельними нотками. 

Кава вже продається у великих торговельних мережах «Сільпо», Novus, «Ашан». Співпраця з мережами стартувала з міст-мільйонників і Львова й буде розширена на інші регіони.

«Для Nestlé бізнес кави є стратегічно важливим для зростання бізнесу як в Україні, так і в усьому світі. Після 25-ти років інвестицій Nestlé в українську економіку ми можемо з упевненістю сказати, що компанія й надалі розвиватиме тут свій бізнес. Партнерство зі Starbucks відкриває нові можливості для подальшого динамічного розвитку ринку кави в Україні», ㅡ відзначив генеральний директор Nestlé в Україні та Молдові Алессандро Дзанеллі. 

Раніше ми розповідали, що McDonald’s і Starbucks розробили «розумні» багаторазові стаканчики. Багаторазові стакани оснащені RFID-чіпами, а також QR-кодами, які можливо відстежити. У такий спосіб стаканчики можна буде відстежити і повернути задля повторного використання.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь