Спецпроєкти

Halls презентував нове пакування у стилі серіалу «Хід королеви»


Цукерковий бренд Halls випустив нове пакування у стилі шахової дошки.

Про це повідомляє Ads of the World.

Що це означає?

На нове упакування для льодяників компанію Halls надихнув популярний серіал 2020 року «Хід королеви» (інша назва – «Гамбіт королеви»).

У компанії акцентували на важливості концентрації зі слоганом Breathe for it. Людей запрошують глибоко вдихнути та зосередитися на своїх повсякденних викликах. І оскільки шахи вимагають повної концентрації, особливо на початку гри, бренд вирішив допомогти новим шанувальникам шахів у цій подорожі.

На обгортках самих льодяників розмістили знакові шахові дебюти, як-от «Гамбіт короля», «Віденську гру», «Італійську гру», «Атаку Тромповського» тощо.

Популярність шахів після презентації серіалу підскочила вгору. У Європі реєстрація на chess.com зросла на 72% з жовтня по листопад. А Google-запит «Як грати в шахи» досяг найбільшої популярности за дев’ять років.

Раніше ми розповідали, що в TikTok новий тренд, де користувачі масово відписуються від знаменитостей. Тренд почав набирати популярности, коли відбулася історія з GameStop. Якщо коротко, користувачі Reddit підняли акції компанії GameStop на 700%, коли оголосили про її продаж. 

Суть тренду в TikTok – відписатися від знаменитостей із мільйонами фоловерів, а також від великих брендів. Мета – показати, що влада перебуває в руках простих людей і саме вони допомагають інфлюєнсерам заробляти в соціальних мережах. 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь

Долучайтеся до нашого Telegram-каналу з тестами! 😎