Спецпроєкти

Держслужба запустила чат-бота в Телеграмі, де можна залишити скаргу на продукти чи послуги


Держслужба з питань безпеки харчових продуктів і захисту споживачів запустила чат-бота в Телеграмі, де можна залишити скаргу на продукти, послуги чи обслуговування, а також про порушення прав споживача.

Про це повідомили на сайті Держпродспоживслужби.

Як працює чат-бот?

Чат-бот @derzhspozhivsluzhba_bot поки працює у тестовому режимі. Для того, щоб залишити своє звернення, потрібно вказати особисті дані, обрати тип: заява, скарга, пропозиція, та розповісти про проблему. Після цього, вам користувачу потрібно буде відповісти на декілька питань, які залежать від суті звернення. За бажанням, до заяви можна додати фото чи документи.

«Сьогодні ми приділяємо багато уваги діджиталізації процесів. Оскільки захист прав споживачів є одним із ключових напрямків нашої діяльності, нашим завданням було створення зручного інструменту комунікації. Сподіваюся, українці будуть активно користуватися цим інструментом для захисту своїх прав. Адже тепер не потрібно надсилати листи або втрачати час у чергах на прийом», ─ зазначає очільниця Держпродспоживслужби Владислава Магалецька.

Після успішного закінчення тестового періоду, чат-бот вдосконалюватимуть. За словами заступника Голови Держпродспоживслужби Анатолія Вовнюка, вони спершу хочуть переконатися у ефективності та затребуваності такої послуги.

Чат-бот є одним із функцій системи Е-споживач.

Раніше ми розповідали, що в Україні запустять проєкт онлайн-судів для позовів невеликої вартості.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь