Дослідження: як змінилися вподобання і що дивилися українці з початку пандемії на YouTube
Google опублікували звіт, що як змінилися вподобання з початку пандемії і якому контенту надавали перевагу українці на YouTube.
Звіт опублікований у блозі Google.
Як змінилися тенденції в українському YouTube?
За даними Google з початку пандемії українці частіше дивилися освітні відео на YouTube. А середній час перегляду відеоконтенту збільшився до 55 хвилин день.
Наприклад, очікувано зріс попит на відео домашніх тренувань – на 340%, відео з медитаціями – на 35%, а зацікавленість кулінарними каналами – на 45%.
«В українському сегменті YouTube під час пандемії виникли досить унікальні тренди. Так, у грудні 2020 року освітній контент (фізика, математика та хімія) в Україні дивилися на 50% активніше, ніж за рік до цього», – розповідають у блозі.
Також у Google відзначили активний розвиток українського контенту на YouTube. З початку пандемії кількість українських каналів з більше 100 тисячами підписників виросла на 35%, а каналів від одного мільйона фоловерів – на 45%.
«Одним з найцікавіших трендів в українському YouTube під час пандемії став контент, присвячений риболовлі – час перегляду відповідних відео зріс на понад 50% у грудні 2020 року порівняно з груднем 2019 року», – додають у звіті.
Google також зазначив, що за останні три місяці більше одного мільярда користувачів з усього світу дивилися канали українських авторів. Найпопулярнішими мовами, якими створюють контент вітчизняні автори, крім української та російської, стали англійська, іспанська, хінді та арабська.
Раніше ми розповідали, що команда психологів із Пенсільванського університету вирішила з’ясувати користь від стресу в житті людини.