Спецпроєкти

Google змінить алгоритми для захисту конфіденційності користувачів


Компанія Google третього березня заявила, що змінює алгоритми стеження за індивідуальною активністю користувачів.

Про це пише видання DW.

Що зміниться?

Компанія впровадить технологію Federated Learning of Cohorts( FLoC), яка працює на алгоритмах машинного навчання для аналізу поведінки користувачів в інтернеті. Але, у порівнянні з персоналізованою рекламою, ця технологія не ідентифікує окремих користувачів, а поділяє їх на групи. 

Ця схема дозволяє отримати дані про ширшу аудиторію, без порушення конфіденційності окремих користувачів.

«Людям не потрібно погоджуватися з тим, що їхні дії в інтернеті відстежуються, щоб отримати вигоду від релевантної реклами. Рекламодавцям не потрібно відстежувати дії окремих споживачів в інтернеті, щоб використовувати переваги цифрової реклами. Досягнення в галузі агрегації, анонімізації, обробки даних на пристроях та інші технології, що сприяють збереженню конфіденційності, дозволяють визначити чіткий шлях до заміни індивідуальних ідентифікаторів», ─ йдеться в повідомленні Google.

Ще минулого року Google заявив про намір відмовитися від використання сторонніх файлів cookie в своєму браузері Chrome.

Раніше ми розповідали, як змінився характер кібератак у період пандемії COVID-19.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь

Долучайтеся до нашого Telegram-каналу з тестами! 🧐