Спецпроєкти

На ринок з важливою місією виходить новий бренд жіночого одягу Cover


Запустили новий український бренд одягу Cover для жінок, які цікавляться життям, а не речами.

Про це для bit.ua повідомила засновниця бренду Анастасія Федорова.

Історія бренду

Бренду Cover передував проєкт Reflexia. Проєкт дав змогу налагодити операційну систему, довести якість продукту до вищого рівня, налагодити партнерські відносини з фабриками.

Сформувати позицію і зрозуміти клієнтів допомогла агенція Spiilka Design Büro. Суть бренду Cover побудована на інсайтах з історій клієнтів проєкту Reflexia.

Засновницею Cover є Анастасія Федорова.

Що пропонує бренд?

Бренд Cover створює якісний одяг актуального крою у стилі, який вони самі визначили як «розслаблена неокласика».

Флагманом бренду є костюм.

«У сучасному світі жінки виходять у костюмах заміж, стають президентками, виступають на конференціях, зустрічаються з подругами за келихом вина ввечері, презентують легендарні проєкти, вибирають для побачення з коханим і прогулянки з дитиною. Жінка в костюмі завжди знає щось більше, з нею точно складніше ─ вона упевненіша в собі і своїх планах», ─ розповідає засновниця бренду Cover Анастасія Федорова.

Моделі одягу призначені для жінок, які не хочуть марнувати час на пошуки «що одягти?», але прагнуть водночас мати елегантний і красивий вигляд. А також для тих, хто бажає мати невеликий гардероб, де кожна річ тішить.

«Ми впевнені, що більше не означає ліпше. Тому плануємо випускати капсули, де одяг добре поєднуватиметься між собою та з вже наявним гардеробом клієнтів. Акцент у капсулах ─ форма й бездоганний крій», ─ додає Анастасія Федорова.

Місія бренду ─ створювати практичні та функціональні капсули одягу на всі випадки життя й допомагати сучасним жінкам почуватися впевненішими. Для бренду Cover життя важливіше за одяг, але, на їхню думку, він точно здатен це життя прикрасити.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь