Спецпроєкти

«Він заважав у квартирі»: UAnimals запустили рекламну кампанію, яка розповідає, чому домашні тварини опиняються на вулиці


UAnimals з агенцією BBDO Ukraine запускають кампанію #якщозтобоютак, щоб привернути увагу до проблеми домашніх тварин, які опинилися на вулицях чи в притулках.

Про це пишуть UAnimals на своїй сторінці у Facebook.

Яка мета цієї кампанії?

Як зазначає UAnimals, щороку кількість викинутих домашніх тварин зростає. Більшість вуличних собак чи котів колись жила в будинках чи квартирах або ж народилися від домашніх тварин.

Власники викидають своїх улюбленців на вулиці або здають у притулки. Цілком реальними причинами викинути тварину UAnimals називає: «Вона намочила диван», «Він заважав у квартирі», «Ми передумали», «Він почав дивно пахнути», «Вона стала не модною», «Просто набрид», «Ми від нього втомилися», «Нам хотілося чогось іншого».

Вони передумали. Я став немодним. Вони від мене втомилися. Їм хотілося трошки іншого. Я просто набрид.Уявіть, що все…

Posted by UAnimals on Wednesday, March 24, 2021

Щоб привернути увагу до цієї глобальної проблеми, зоозахисна організація запустила кампанію #якщозтобоютак, де за хештегом вони розповідатимуть реальні історії тварин, а також публікуватимуть відповіді на важливі питання від зоопсихологині й президентки всеукраїнської організації «ЗООСВІТ» Олени Гоєнко.

«Колір собаки не підійшов до дизайну нової квартири ─ так звучить реальна причина, через яку молодий пес потрапив в один з українських притулків. З моменту створення UAnimals я ледь не щодня чую такі історії, від яких волосся стає дибки. Люди викидають тварин на вулицю, бо ті почали погано пахнути, не сподобалися новій дівчині чи просто немодні», ─ розповідає засновник UAnimals.

Над кампанією працювали BBDO Ukraine та Limelite.

Раніше ми розповідали, що британський благодійний фонд захисту природи «Синій хрест» створив інструкцію для власників собак, що має допомагати визначити, чи переживає тварина стрес.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь