Спецпроєкти

Науковці з Німеччини і Норвегії виявили причину тромбозу після вакцинації AstraZeneca


Паралельно і незалежно одне від одного вченні з Німеччини і Норвегії дослідили причини виникнення тромбозу після щеплення вакциною AstraZeneca.

Про це повідомляє The Wall Street Journal.

До якого висновку дійшли вчені?

Як стверджують вчені з норвезького Університету Осло, причиною виникнення тромбозу у людей є гостра імунна реакція на вакцину.

У Норвегії у трьох жінок розвинувся тромбоз, одна з них померла. Професор Андре Гольм пояснив, що у крові цих жінок виявили дивні антитіла до тромбоцитів, які сприяли розвитку тромбозу.

«Ніщо інше з того, що приймали пацієнти, окрім вакцини, не могло дати такої сильної реакції імунітету», — додав він.

Вчені з лікарні Грайфсвальдського університету дійшли до такого ж висновку. Як вони стверджують, у рідкісних випадках вакцина AstraZeneca може сприяти формуванню антитіл, які викликають тромбоз.

Також, вони додають, що в такому випадку, їм тепер відомо, як лікувати таких пацієнтів. Пропонують людям, у яких після щеплення виникає тромбоз, вводити внутрішньовенно імуноглобулін і давати антикоагулянти (препарати, що попереджають згортання крові).

Раніше ми розповідали, що у Всесвітній організації охорони здоров’я заявили, що вони дослідили зв’язок між тромбозом і щепленням вакциною AstraZeneca.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь

Долучайтеся до нашого Telegram-каналу з тестами! 🧐