Спецпроєкти

Spotify планує створити новий Clubhouse і вже придбав компанію-конкурента


Spotify купує компанію Betty Labs, що створює додаток Locker Room для авдіобесід наживо.

Про це пише Wall Street Journal.

Чому це конкурент Clubhouse?

Угода купівлі оцінюється в 50–80 мільйонів доларів. Раніше у додатку Locker Room обговорювали спортивні події та новини. Компанія Spotify планує вдосконалити застосунок і перетворити його на платформу для музикантів, авторів, культурних діячів та інфлюенсерів. Працюватиме додаток майже як Clubhouse, представники культурної, зокрема музичної, індустрії спілкуватимуться в прямому етері на різні теми. Користувачі також зможуть зберігати етери.

«Світ уже приходить до нас по музику, подкасти та інші унікальні авдіоформати. Новий авдіоформат стане потужним доповненням, поліпшить і розширить досвід, якого люди сьогодні потребують», — розповів голова R&D-відділу Spotify Густав Содерстрьом.

Додаток Locker Room функціонуватиме окремо від застосунку Spotify, і це дасть йому змогу конкурувати з іншими лайв-авдіо сервісами, як Clubhouse.

Раніше ми розповідали, що в Україні стало доступне прослуховування музики на консолях PlayStation зі стримінгової платформи Spotify.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Теги:
Ми в Телеграмі
підписуйтесь