Спецпроєкти

В Україні відбудеться перший в історії кіберфутбольний турнір між «Шахтарем» і «Динамо»


Українська професійна кіберспортивна асоціація організовує перший в історії кіберфутбольний турнір між футбольними грандами «Шахтар» і «Динамо».

Про це повідомляє UPEA.

Коли відбудеться турнір?

Кіберкласико відбуватиметься напередодні матчів основних складів команд у межах української Прем’єр-ліги о 14:00 17 квітня на НСК «Олімпійський». Матч відбудеться в межах кіберспортивної дисципліни FIFA 21.

«Ми раді сприяти загальній позитивній конверсії та руху на зустрічних курсах кіберспорту і футболу як винятково важливих соціальних явищ для сучасного суспільства. Чудово, що команди, які уособлюють футбольну Україну, демонструють свою інноваційність і бажання знаходити нові ефективні майданчики для комунікацій зі своїми вболівальниками», ─ розповів член правління UPEA Олег Рибалка.

Команду «Шахтар» представить Олексій Forlan FS Мерсер, а за «Динамо» зіграє Віталій Labotryas Муха. Гравці визначать найкращий у матчі формат до двох перемог, граючи за кіберспортивні аналоги «Шахтаря» й «Динамо».

«Динамо» ще раніше зайнялося розвитком кіберспортивного напряму. Відтоді ми провели кілька турнірів, гравець «Динамо» Віталій Муха представляв наш клуб на кількох міжнародних змаганнях. Минулого року футболісти «Динамо» провели відкритий клубний турнір із FIFA 20, за яким уболівальники «біло-синіх» спостерігали в прямому етері. Ми готові й надалі розвивати цей напрям і закликаємо інші клуби УПЛ робити кроки вперед у кіберспорті», ─ додав віцепрезидент ФК «Динамо» з маркетингу Олексій Паламарчук.

Кібертурнір транслюватимуть у прямому етері на офіційних YouTube-каналах ФК «Шахтар» і ФК «Динамо».

«Для «Шахтаря» проведення такого матчу – це крок уперед у питанні пошуку нових варіантів спілкування з авдиторією вболівальників. Ми вважаємо кіберспорт перспективним напрямом, який не тільки привертає учасників, а й стає одним із видів повноцінного розважального контенту для глядачів, дає змогу монетизувати його. Виставковий матч дасть можливість оцінити реакцію авдиторії на новий формат контенту й вирішити, у якому напрямі клубам рухатися далі. Можливо, це буде створення повноцінної кіберфутбольної ліги», ─ зазначив комерційний директор ФК «Шахтар» Дмитро Кириленко.

Раніше ми розповідали, що GG.Bet виступила офіційним партнером турнірів Української професійної кіберспортивної асоціації.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь