Cпецпроєкти

Від Daniel Deluxe до Ханса Циммера: 8 композиторів ігрової індустрії


Чи можна уявити Need for speed Underground 2 без композиції Riders On The Storm Snoop Dogg ft. The Doors? А FlatOut без Bit the Boys групи LAB? Що вже говорити про Bioshock Infinite з піснею Beast бенду Nico Vega.

Одна зі складових успішного ігрового проєкту — це музика. Усі, хто хоча б один раз грали у відеоігри, помічали, як сильно правильно підібраний аудіосупровід впливає на емоції й сам процес.

То чия ж музика звучить у наших улюблених цифрових всесвітах? Сьогодні ми розповімо про сучасних ігрових композиторів детальніше.

Daniel Deluxe

Є два види реакції на страх: перша — впасти в ступор, друга — бігти. Один із найяскравіших представників синтвейв-руху Daniel Deluxe обожнює викликати почуття напруги і страху у своїх слухачів. Це не дивує, адже, створюючи композиції, він надихається фільмами жахів, аніме та кіберпанком.

Музика до відеоігор DESYNC (2017) і Ghostrunner (2020) — його рук справа. Граючи в них, геймери занурюються в похмуру футуристичну атмосферу й майже фізично відчувають напругу та потребу в русі. Адже поки ти рухаєшся — ти живеш, навіть якщо мова йде про гру.

6 червня Daniel Deluxe приїде до Києва, щоби зіграти на столичному ЮБК. І це прекрасний шанс почути музику з улюблених ігор наживо.

Джеремі Соул

Говорячи про культовий саунд до ігор, неможливо не згадати The Elder Scrolls V: Skyrim, а особливо — Dragonborn. За створення епічних саундтреків до цієї частини франшизи TES відповідав американець Джеремі Соул.

Також в арсеналі композитора — робота над Harry Potter, Icewind Dale, Warhammer 40 000: Dawn of War, Guild Wars і ще понад 60 іграми. Але The Elder Scrolls V: Skyrim, безсумнівно, залишається його найбільш впізнаваним проєктом.

Джеспер Кід

Послужний список Джеспера Кіда можна почати з ігор Hitman від Eidos і IO Interactive і продовжити таким проєктом, як Assassin’s Creed II.

Один із найвпливовіших сучасних геймдев-композиторів зізнається, що черпає натхнення для саундтреків із самого ігрового світу. Ігри дають йому свободу творчості, а це саме те, що потрібно під час роботи над музикою.

Акіра Ямаока

Характерна особливість його стилю — мінорний сплав з індастріалу, дарк-ембієнту, року та тріп-хопу. Японець Акіра Ямаока написав музику майже до всіх ігор культової психологічної хоррор-серії Silent Hill.

Якщо запитати фаната Silent Hill, який трек із серії найкращий, то найімовірніше вам дадуть відповідь — Laura’s Theme, головна тема Silent Hill 2. Цю композицію Акіра написав усього за три дні. І вона до цього дня лишається найулюбленішою у великої кількості людей.

Кодзі Кондо

У 1985 році Кодзі Кондо створив головну тему для культової гри про водопровідника Маріо. Свою музику він побудував на низці партитур, які здебільшого використовують у вальсі й латиноамериканських танцях. Причина цього — не стільки випадкове осяяння, скільки вимога Сігеру Міямото, творця й дизайнера серії ігор Маріо. Сігеру наполягав, щоби звук «синхронізувався» з елементами гри і відображав фізичний досвід гравця.

Марцин Пшібиловіч

Саме цей польський композитор і звукорежисер дозволив нам із головою зануритися у фантастичний світ середньовічної Європи з її фольковим звучанням.

Марцин Пшібиловіч — автор музики до ігор «Відьмак 2: Вбивця Королів», «Відьмак 3: Дике Полювання», The Vanishing of Ethan Carter і Cyberpunk 2077. Так, це він показав нам, як, можливо, буде звучати майбутній 2077.

Даррен Корб

Чули що-небудь про Bastion, Transistor, Pyre або Hades? Упевнені, йшлося, у першу чергу, про музику до цих ігор, а вже потім про їхні сюжеті й геймплеї. За неї потрібно сказати спасибі Даррену Корбу.

Найбільшу популярність композитору приніс саундтрек до гри Bastion. Сам він описує свою музику до проєкту, як акустичний тріп-хоп, що поєднує «багатошарові біти з акустичними елементами».

Ханс Циммер

Найпопулярніший голлівудський кінокомпозитор відзначився й у геймдев-напрямі. Разом із Лорном Балфі Циммер працював над Call of Duty: Modern Warfare 2, Crysis 2, Skylanders: Spyro’s Adventure і навіть FIFA 19. На жаль, сьогодні геніальний композитор занадто захоплений музикою до кіно, і саундтреки до ігор відійшли на другий план.

Автор: Микита Капустін

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь
 

Повідомити про помилку

Текст, який буде надіслано нашим редакторам: