Від рутинного хобі до триатлону: як біг став частиною корпоративної культури компанії BOSCH
Спортивні події в колективі – ефективний спосіб тімбілдингу, створення єдиної ком’юніті серед співробітників та мотивації до спільного досягнення високих результатів. Такі заходи можуть розкрити приховані лідерські якості та встановити довірливі взаємини між колегами.
Про це знає компанія Bosch. 10 вересня вона організувала для співробітників Sport&Health Day. У межах події було проведено змагання з триатлону, до якого команда прямувала довгі сім місяців.

Про компанію
Bosch Group – німецька компанія, постачальник технологій та послуг у світі, яку заснував у 1886 році Роберт Бош. Компанія створює інноваційні рішення для покращення життя: автозапчастини й обладнання, системи опалення та гарячого водопостачання, електроінструменти, рішення для промисловості, системи відеоспостереження, пожежної сигналізації, побутову техніку, а також новітні технології автоматизації та програмне забезпечення.
Bosch почала свою роботу з ремонту дрібної техніки: телефонів, друкарських машинок, фотоапаратів. Тепер в арсеналі концерну налічується більш ніж 4,5 тисячі патентів на різні види технологій та послуг, представництва у 60 країнах світу та більш як 70 мільярдів євро обсягу продажів на рік.
«Краще втратити гроші, ніж довіру клієнтів», – говорив засновник Bosch.
Питання якості продукції дотепер залишається пріоритетом компанії. Вона постійно зосереджена на інноваційних розробках для поліпшення життя покупців, а також своїм прикладом впроваджує принципи відповідального споживання, екологічності та свідомого життя.
У концерні працює близько 400 тисяч співробітників, які розділяють цінності Bosch. Спортивні ініціативи – не виняток. Працівники компанії з усього світу давно стали частиною ком’юніті активних людей, які прагнуть досягти найвищих результатів як у роботі, так і в спорті.

Як все починалося?
У 2015 році десять співробітників українського філіалу компанії вперше взяли участь в одному зі столичних пробігів. Щороку кількість спортсменів зростала. Біг став своєрідним «заразним» хобі в компанії, і восени 2019 року бігова команда Bosch Україна налічувала 164 людини.
Узимку 2019 року компанія вирішила залучити до спорту дітей, які пересуваються за допомогою колісних крісел. Bosch започаткував проєкт із підготовки до пробігу 7-річного хлопчика з особливостями розвитку . Генеральний директор компанії Віталій Бульда придбав у Великобританії спеціальний спортивний візок.

Перший пробіг за участі хлопчика мав відбутися навесні. І хоча через карантин тренування призупинили, компанія продовжувала проводити спортивні заходи онлайн навіть у час пандемії.
Під час локдауну ком’юніті Bosch тренувалася вдома. Тричі на тиждень професійні тренери влаштовували онлайн-тренування «Будь вдома – будь у формі» для співробітників та їхніх родин.
Бажання долучити співробітників до спорту призвело до створення влітку 2020 року програми «БОШ ЗОЖ». Раз на тиждень співробітники в онлайн-форматі ділилися результатами своєї фізичної активності: бігом, плаванням і велоспортом. До програми приєднувалося все більше людей.

Відтепер Bosch – це ще й про триатлон
Спорт став невід’ємною частиною життя компанії, і так народилася ідея організувати корпоративний захід із триатлону. Вже в лютому 2021 розпочались тренування під керівництвом тренерів клубу з підготовки до змагань із триатлону Capital TRI.
Більш ніж пів року співробітники Bosch готувались до складної дистанції: 750 м плавання – 20 км на велосипеді – 5 км біг.
10 вересня за підтримки Федерації триатлону України відбувся перший корпоративний захід із триатлону Bosch Sport&Health Day. Змагання влаштували на території заповідника «Сухолуччя», де учасники перевіряли свою витривалість, силу та швидкість.
27 співробітників компанії зробили триатлон, для більшості це було вперше . Кейс Bosch – чудовий приклад того, як спільна спортивна ціль може об’єднати колектив та показати, що разом можливо все.
