Спецпроєкти

Музей Революції Гідності запустив соціальну кампанію до річниці Майдану


До Дня Гідності та Свободи 21 листопада музей Революції Гідності запустив соціальну кампанію.

Вільні творити майбутнє

21 листопада відзначається День Гідності та Свободи. У 2021 році соціальна кампанія відбувається під гаслом двох попередніх років – ВІЛЬНІ ТВОРИТИ МАЙБУТНЄ.

Мета соціальної кампанії, яку запустив музей Революції Гідності, – спонукати суспільство подумати про те, чому свобода варта того, щоб за неї боротися й захищати її.

Ідея цьогорічної кампанії – Майдан для кожного означає щось своє. Гідність і свобода – не абстрактні цінності, а конкретна можливість для кожного. Євромайдан – це про суб’єктність, соціальну зрілість та відповідальність українців.

Музей пропонує закріпити за цим днем єдине гасло, яке б асоціювалося з Євромайданом у майбутньому.

«Гасло “Вільні творити майбутнє” вдало висловлює ідею спрямованості в майбутнє. Революція Гідності – визначна й героїчна сторінка нашого недавнього минулого, але найважливіше, про що маємо пам’ятати та що усвідомлювати як обов’язок, – вона дала українцям можливість самим вирішувати, якою буде Україна завтра, куди вона прямує. На Майдані українці обстояли основні громадянські права та свободи, які кожному дають змогу самореалізації відповідно до його прагнень», – заявили в музеї.

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь

Долучайтеся до нашого Telegram-каналу з тестами! 🧐