Спецпроєкти

Верховна Рада ухвалила законопроєкт про держреєстри: чому це важливо


Верховна Рада ухвалила законопроєкт про покращення роботи державних реєстрів у межах режиму «без паперів».

Про це пише Мінцифри.

Що змінює цей законопроєкт?

За даними Мінцифри, в Україні зараз працює понад 350 державних реєстрів, але немає єдиних правил і стандартів для їхнього створення й функціонування.

Тому в законопроєкті з’являється поняття «базові реєстри». Це ті реєстри, які міститимуть основну інформацію про українців.

«Наприклад, Єдиний демографічний реєстр буде першоджерелом інформації про особу – її вік, ПІБ, ідентифікаційні документи. Це поширена світова практика. Реєстри будуть поєднані між собою “Трембітою”. Не потрібно приносити ксерокопії чи довідки в різні держоргани, оскільки обмін інформацією буде в електронному вигляді», – пояснюють у Мінцифрі.

Завдяки цьому інформація про одну людину не дублюватиметься. Також це допоможе уникнути помилок у даних, що значно полегшить отримання послуг у держреєстрах різного спрямування для громадян.

За законопроєктом вводиться також поняття адміністраторів та технічних адміністраторів держреєстрів. Це дозволить ефективно використовувати вже наявні технічні команди розробки та підтримки реєстрів. Раніше для кожного держреєстру створювалися окремі технічні команди.

Як це вплине на українців?

Завдяки цьому законопроєкту роботу в держреєстрах налагодять так, щоб громадяни більше не стояли в чергах і не ксерили декілька разів одні й ті самі документи. Вся потрібна інформація буде в єдиному електронному ресурсі.

Тобто:

  • усі необхідні документи й довідки можна буде отримати онлайн;
  • усі документи будуть в електронному форматі, доступ до яких матимуть всі держреєстри;
  • під час отримання послуг не потрібно буде паперових документів.
#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь

Долучайтеся до нашого Telegram-каналу з тестами! 🧐