TikTok запускає ресторанний бізнес в США
Відео про їжу та рецепти – це один з ключових видів контенту у TikTok. Саме тому, соцмережа об’єдналася із Virtual Dining Concepts і, починаючи з березня 2022 року, запускає ресторани TikTok Kitchen.
Джерело: Bloomberg
Співзасновник Virtual Dining Concepts Роберт Ерл каже, що для запуску по всій країні заплановано близько 300 ресторанів TikTok, а до кінця 2022 року очікується понад 1000.
Серед ресторанів, у яких працюватиме TikTok Kitchen, є національні мережі, якими володіє Ерл, зокрема Buca di Beppo та Bertucci’s.
Меню TikTok Kitchen спиратиметься на найпопулярніші харчові тренди на платформі, включаючи запечену пасту фета, яку Google назвав стравою, яку найчастіше шукали в 2021 році.
@recipesFeta is FAMOUS?? @everything_delish #fetapasta #fetacheese #fetarecipe #pastarecipe #easyrecipe #easycooking #stepbystep #winterfood #foodietok
У меню також заплановані макаронні чіпси, бургер і кукурудзяні ребра, зроблені з очищених шматочків кукурудзи та покриття їх спеціями та пармезаном.
Для початку меню буде змінюватися щоквартально. Якщо страва почне ставати вірусною, ймовірно, з’явиться можливість додати її до меню.
У своєму випуску TikTok заявив, що спрямовуватиме свій прибуток від ресторанів на створення страв меню та на підтримку перспективних кулінарних талантів на платформі.