Цифра дня: у 2021 році 60% українців скористалися електронними послугами
У 2021 році 60% українців скористалися електронними послугами різного типу.
Про це повідомив міністр цифрової трансформації Михайло Федоров, посилаючись на дослідження UNDP Україна.
Які види послуг найпопулярніші?
Дослідження складалося з двох компонентів: репрезентативного опитування населення країни та фокус-групових дискусій із респондентами/-ками, які належать до різних соціальних груп. Загалом було вісім фокус-групових дискусій. Опитування провели в усіх регіонах України серед дорослого населення.
Мета опитування – дізнатися про досвід отримання державних послуг, а також чого не вистачає і які є потреби в оформленні електронних послуг.
Загалом за 2021 рік 60% українців скористувалися принаймні однією електронною послугою в застосунку чи на порталі «Дія». Цей показник зріс на 17%, якщо порівняти з минулим роком.
Найпопулярнішими категоріями державних електронних послуг є:
- авто (15%);
- отримання паспортів та інших послуг Державної міграційної служби (14%);
- отримання субсидій (13%);
- пенсійне забезпечення (11,5%);
- приватне підприємництво (11%);
- оподаткування (10,5%);
- здобування інформації з державних реєстрів (10%).
«”Дія” вже стала інструментом здорової комунікації між людиною та державою. Такі дослідження це лише підтверджують. Працюємо далі», – заявив Михайло Федоров.
*Дослідження провів Київський міжнародний інститут соціології на замовлення Програми розвитку ООН в Україні в партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України.