Спецпроєкти

Українська Rozetka готується до можливого IPO


Український маркетплейс Rozetka розглядає можливості публічного розміщення компанії. Один із варіантів – вихід на IPO.

Про це повідомляє AIN.ua.

Деталі

Співзасновник Rozetka Владислав Чечоткін на заході «Україна та світ 2022» розповів, що компанія розглядає IPO як можливий варіант публічного розміщення.

«Ми розглядаємо IPO як можливий варіант, але не єдиний. IPO просто один із можливих шляхів, не звичайнісінький шлях для України, але треба до цього готуватися», – повідомив співзасновник Rozetka.

Окрім того, Владислав Чечоткін нагадав, що після входження до компанії міноритарного співвласника (фонду під управлінням Horizon Capital у 2015 році) Rozetka щороку проходить аудит однієї з компаній «Великої четвірки»:

  • Deloitte;
  • PricewaterhouseCoopers;
  • Ernst & Young;
  • KPMG.

«Вибудовуємо процеси та бізнес, який у майбутньому можемо презентувати для публічного розміщення», – зазначив Чечоткін.

У перспективі Rozetka хоче зайняти 10% роздрібного товарообігу України, що зараз становить близько 6-8 млрд доларів. Окрім цього, співвласник Rozetka прогнозує зростання частки онлайн-торгівлі до 25%, а значить компанії впродовж 3-5 років треба утримати свою частку на ринку у 50-60%.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Теги:
Ми в Телеграмі
підписуйтесь