В Україні набув чинності закон про заборону сексизму та гендерної дискримінації в рекламі
З 8 січня 2022 року в Україні набуває чинності закон про заборону сексизму та гендерної дискримінації в рекламі.
Докладно про закон можна дізнатися за посиланням.
Що змінюється?
Закон забороняє використовувати в рекламі твердження та зображення про перевагу однієї статі над іншою і стереотипи про роль чоловіка й жінки.
Відтепер у рекламі заборонені зображення частин тіла людини лише як сексуального об’єкта з метою привернення уваги споживача.
Також не можна використовувати натяки (слова, звуки, зображення) на сексуальні стосунки, що не мають прямої причетності до рекламованого продукту чи способу його споживання.
Документ вводить відповідальність для рекламодавців, які замовлятимуть дискримінаційну рекламу.
Відповідальність і штрафи
«В Україні набирає чинності закон, згідно з яким із роботодавців стягуватимуть штраф у розмірі 65 000 грн за одне порушення, якщо вони вказуватимуть у вакансіях дискримінаційні формулювання», – ідеться в законі.
За порушення закону рекламодавець сплачує державі штраф у десятикратному розмірі мінімальної зарплатні. Рекламодавець повинен подати вартість поширеної реклами та/або виготовлення реклами та/або вартості розповсюдження реклами. У разі, якщо цього не зробили, на рекламодавців, виробників реклами та розповсюджувачів реклами накладається штраф у розмірі 1,7 тис. гривень.
Якщо вартість неможливо встановити, накладається штраф до 600 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян – 10,2 тис. гривень.