Спецпроєкти

Google слідом за Apple змінить правила конфіденційності. Це вплине на ринок інтернет-реклами


Компанія Google анонсувала зміни правил конфіденційності своєї операційної системи Android. 

Тепер при першому запуску застосунку система запитуватиме в користувача, чи готовий той ділитися своїми приватними даними. Таким способом Google обмежить передачу інформації стороннім компаніям.

Нові правила наберуть сили через два роки. 

Нагадаємо, що у 2021 році подібне оновлення правил конфіденційності зробила Apple. Це вдарило по можливостях таргетованої реклами та підвищило її вартість. 

Також такі оновлення вплинуть на соцмережі. Зміни конфіденційності на платформах Apple зменшили дохід компанії Meta на 10 мільярдів доларів. Ця новина сприяла зниженню ринкової капіталізації Meta у 232 мільярди доларів за один день, що врешті-решт опустило загальну суму нижче за 600 мільярдів доларів.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Теги:
Ми в Телеграмі
підписуйтесь