Спецпроєкти

25 нових замовлень та пів мільйона переглядів на YouTube. Що світові IT-івенти змінюють для українських стартапів?


Український фонд стартапів зібрав фідбек від українських стартапів, які взяли участь у наймасштабнішій виставці технологій International CES, що проходила з 5 по 7 січня в Лас-Вегасі. 

Про це bit.ua повідомили представники Українського фонду стартапів.

Що світові IT-івенти змінюють для українських стартапів?

На міжнародну виставку CES 2022 поїхало 8 стартапів-переможців на пітчингу Українського фонду стартапів, який компенсував витрати на переліт, проживання та стенд на виставці.

Поїздка на CES – не єдина можливість, яку надає USF для українських стартапів. У 2022 році фонд запланував ціле турне світом на найзначніші технологічні виставки та конференції, серед яких EXPO 2020 у Дубаї, глобальна конференція Startup Grind Global 2022 у Кремнієвій долині та міжнародна конференція у США South by Southwest (SXSW).

Стартап Qudi Mask

CEO стартапу Михайло Чумаченко почав розробляти світлодіодну маску ще у 14 років. Ці маски передають на екран різні емоції та смайли (любов, усмішку, шок, розгубленість, агресію), а також повторюють рухи губ під час розмови.

За чотири роки Михайло удосконалив першу версію маски: з 30 до 200 інтелектуальних світлодіодних пікселів.

Також Михайло виступав на конференції Amazon в Україні, представляв свій винахід на Web Summit у Лісабоні, а після CES почав активно продавати свій продукт.

«У Лас-Вегасі ми отримали публікацію на сторінці головного журналу про сучасну вуличну чоловічу моду HypeBeast, від якої за день прийшло 25 замовлень, що є рекордом для нашої компанії. Ми зібрали велику кількість контактів потенційних реселерів, постачальників та навіть одного дуже зацікавленого у співпраці промоутера», – розповів Михайло Чумаченко.

Стартап Esper Bionics

Esper Bionics – hardware-стартап, який спеціалізується на IoT-пристроях у сфері протезування. У Лас-Вегасі продемонстрували біонічну роборуку з інтуїтивним контролем.

COO & Co-founder стартапу Анна Белеванцева домовилася про публікації в авторитетних світових виданнях про технології, стартапи, інновації – TechCrunch та Mashable.

«Окрім публікацій та нетворкінгу, ми отримали фідбек щодо продукту. Зрозуміли, що ринку цікаво те, що ми робимо, і визначили напрямки, у яких слід розвиватися», – ділиться Анна.

Команда також познайомилася з 4-ма потенційними інвесторами, а також із можливими партнерами в інженерній та бізнес-сфері.

Стартап Manna

Стартап Manna розробляє платформу для створення унікального AR/VR-контенту з аватарами. Сервіс допомагає зануритися у світ комп’ютерної графіки в режимі реального часу та призначений для контент-мейкерів, аніматорів, геймерів, артистів та користувачів соцмедіа. Фактично Manna дозволить кожному створювати 3D-контент, прямо як у «Матриці» та «Аватарі».

Фаундер та СЕО стартапу Manna Олег Дрижак розповів, що після виставки знайшов нових постачальників компонентів та дистриб’юторів для розвитку стартапу, а також познайомився з кількома інвесторами та потенційними стратегічними партнерами. Олег зазначив, що зараз плануються переговори щодо подальших спільних дій.

Стартап Unlink VR

Стартап Unlink VR спеціалізується на VR-шоломах із лазерними променями замість проводів.

CEO та CTO стартапу Євген Котюх та Данило Третьяков розповіли, що буквально «заскочили в останній вагон», щоб взяти участь у виставці. За підсумками CES команда отримала понад 100 контактів, серед яких відомі блогери зі сфери та можливі майбутні партнери.

За кілька днів на їхню розсилку про можливість попереднього замовлення продукту підписалося 800 осіб. Популярний YouTube-блогер ThrillSeeker, який спеціалізується на темі VR, зняв про стартап відео, яке вже набрало близько 500 тисяч переглядів. До того ж про Unlink VR активно стали писати у ЗМІ, а у стартаперів додалося зустрічей та мітингів щодо розвитку та інвестування у проєкт.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь