У «Київстар» відбувся масштабний збій. Клієнтам обіцяють компенсації
3 лютого вранці в роботі оператора мобільного зв’язку «Київстар» відбувся масштабний збій.
Про це повідомили в «Київстар».
Що сталося?
Зранку 3 лютого абоненти відчули значний збій у роботі оператора. Користувачі не могли:
- здійснювати та приймати дзвінки;
- перевірити рахунок за номером *111#;
- зайти в особистий кабінет «Мій Київстар».
Також спостерігалися проблеми з доступом до сайту, а користувачів повідомляли, що на їхньому рахунку немає коштів. Попри це, мобільний інтернет працював.
Приблизно о 10:30 сервіс дзвінків на інші номери мережі «Київстар» відновив роботу. У компанії зазначили, що передбачили компенсацію для клієнтів, які зіткнулися з проблемами сьогодні вранці. Компенсацію нарахують автоматично.
Також у «Київстар» повідомили, що відповідатимуть на запитання клієнтів почергово в особистих повідомленнях «Київстар» у соціальних мережах. І обіцяють, що нададуть відповідь кожному.