Спецпроєкти

У «Київстар» відбувся масштабний збій. Клієнтам обіцяють компенсації


3 лютого вранці в роботі оператора мобільного зв’язку «Київстар» відбувся масштабний збій.

Про це повідомили в «Київстар».

Що сталося?

Зранку 3 лютого абоненти відчули значний збій у роботі оператора. Користувачі не могли:

  • здійснювати та приймати дзвінки;
  • перевірити рахунок за номером *111#;
  • зайти в особистий кабінет «Мій Київстар».

Також спостерігалися проблеми з доступом до сайту, а користувачів повідомляли, що на їхньому рахунку немає коштів. Попри це, мобільний інтернет працював.

Приблизно о 10:30 сервіс дзвінків на інші номери мережі «Київстар» відновив роботу. У компанії зазначили, що передбачили компенсацію для клієнтів, які зіткнулися з проблемами сьогодні вранці. Компенсацію нарахують автоматично.

Також у «Київстар» повідомили, що відповідатимуть на запитання клієнтів почергово в особистих повідомленнях «Київстар» у соціальних мережах. І обіцяють, що нададуть відповідь кожному.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь