«Не по-крінжовому душевні шкарпетки»: мерч від тернопільського майстра наїву thekomakoma і бренду SIL`
Тернопільський майстер наїву та король рейву thekomakoma об’єднався з українським брендом SIL`, який створює концептуальний одяг із сенсами та історіями. Колаборація стала можливою в межах підтримки благодійного туру виконавця містами України, який закінчується 24 грудня у Києві.
Разом thekomakoma та SIL` розробили та реалізували мерч:
- бавовняні футболки із принтами-цитатами з пісень thekomakoma;
- якісні різнокольорові шкарпетки із цитатами. Кожна шкарпетка різна — можна взяти цілий сет із двох пар і міксувати шкарпетки між собою.
«Ми в перервах між відключеннями по дві години вночі робимо теплі та не по-крінжовому душевні шкарпетки з теплими словами та простими сенсами, які нам усім зараз так потрібні», – кажуть музиканти.
Замовити футболки (800 грн) та шкарпетки (180-300 грн) від тернопільського гурту можна на сайті.
Раніше ми розповідали, що Музей Івана Гончара влаштовував онлайн-виставку на підтримку ЗСУ.