Спецпроєкти

«Не по-крінжовому душевні шкарпетки»: мерч від тернопільського майстра наїву thekomakoma і бренду SIL`


Тернопільський майстер наїву та король рейву thekomakoma об’єднався з українським брендом SIL`, який створює концептуальний одяг із сенсами та історіями. Колаборація стала можливою в межах підтримки благодійного туру виконавця містами України, який закінчується 24 грудня у Києві.

Разом thekomakoma та SIL` розробили та реалізували  мерч:

  • бавовняні футболки із принтами-цитатами з пісень thekomakoma;
  • якісні різнокольорові шкарпетки із цитатами. Кожна шкарпетка різна — можна взяти цілий сет із двох пар і міксувати шкарпетки між собою.

«Ми в перервах між відключеннями по дві години вночі робимо теплі та не по-крінжовому душевні шкарпетки з теплими словами та простими сенсами, які нам усім зараз так потрібні», – кажуть музиканти.

Замовити футболки (800 грн) та шкарпетки (180-300 грн) від тернопільського гурту можна на сайті.

Раніше ми розповідали, що Музей Івана Гончара влаштовував онлайн-виставку на підтримку ЗСУ.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь