Чому рахунки за світло не зменшуються під час тривалих відключень – роз’яснення YASNO
У компанії YASNO пояснили, з чим можуть бути пов’язані некоректні суми, які надходять у рахунках за спожиту електроенергію.
Подробиці
Одна з найпоширеніших причин – нерегулярна передача показань.
Якщо не передавати показання, обсяг електроенергії визначається за середньодобовим споживанням та розрахунок базується на попередніх показниках. Тому сума може не відповідати реальному споживанню.
Інша причина – підвищене споживання після включення світла. Якщо одночасно увімкнути потужні електроприлади, споживання різко підскочить. Так компенсується обсяг електроенергії, який зекономили під час відключення. Тому у підрахунку – стільки ж електроенергії, як і у періоди, коли відключень не було.
Ощадливе використання електроенергії та дотримання порад з енергоефективності у побуті допоможуть енергетикам зменшити періоди відключення, а українцям – знизити суми у рахунках за світло, наголошують у компанії.
Раніше ми розповідали, що рахунки за світло тепер можна оплатити у відділеннях Нової Пошти. Внесення платежу відбувається за кілька хвилин без паперового рахунку, тому що в системі є всі дані про нарахування.