Twitter повертає політичну рекламу, яку заборонили у 2019-му – ось чому
Компанія Twitter оголосила, що розширить типи політичної реклами, що автоматично скасовує глобальну заборону на політичну рекламу, введену в 2019 році. Про це повідомляє Reuters.
Подробиці
Twitter заборонив політичну рекламу в 2019 році після того, як медіакомпанії зіткнулися з широкою критикою за те, що дозвіл на поширення дезінформації про вибори на своїх платформах.
Тоді колишній виконавчий директор Twitter Джек Дорсі написав – його компанія вважає, «що охоплення політичних повідомлень слід заслужити, а не купити».
Зараз крок з поверненням політичної реклами пов’язаний з прагненням компанії Ілона Маска таким чином збільшити доходи, наголошують у виданні.
Компанія також написала у Twitter, що послабить свою рекламну політику щодо «реклами, заснованої на причинах» в США, і в подальшому буде узгоджувати рекламну політику «з політикою телебачення та інших ЗМІ».
Відтоді як Ілон Маск очолив Twitter в кінці жовтня, корпоративні рекламодавці пішли у відповідь на те, що генеральний директор Tesla звільнив тисячі співробітників і запровадив платну функцію верифікації. Через запровадження системи шахраї змогли видавати себе за публічні компанії у мережі, що призвело до величезних збитків компаній.
Раніше ми розповідали, що у Twitter з’явився лічильник переглядів, та пояснювали, як він працює.