Залишатись на зв’язку: SIP-телефонія для бізнесу, що працює без світла та мобільної мережі
Платформа телефонії Ringostat (частина групи IT-компаній Netpeak Group) презентувала SIP-телефонію, що допоможе українському бізнесу працювати навіть під час відключень.
«Ми в Ringostat віримо в силу зв’язку. Тож вирішили запропонувати рішення для того, щоб бізнес навіть в складних умовах не був ізольованим від потенційних покупців. І хоча в Україні світло може іноді зникати, але наш обов’язок надавати якісний зв’язок клієнтам — завжди залишається», — говорить засновник Ringostat Олександр Максименюк.
Компанія запропонувала рішення для бізнесу:
- Без зв’язку
За допомогою онлайн-додатку Ringostat Smart Phone можна телефонувати за номером на будь-якому сайті та у CRM.
Користувач може розмістити на своєму сайті один віртуальний номер телефону замість кількох. Коли клієнти на нього телефонуватимуть, дзвінки можна буде спрямовувати одразу на декілька будь-яких номерів.
- Без інтернету
Компанія може отримати sim-картки для мобільного телефону, що під’єднані до віртуальної АТС. Усі виклики будуть фіксуватися у звітах SIP-телефонії та CRM. Це дозволить прослухати аудіозаписи дзвінків.
- Без світла
Ringostat незалежний від наявності світла, бо має сервери в різних дата-центрах з кількома джерелами живлення і потужними генераторами. На випадок повного блекауту у телефонії є сервери в інших регіонах і країнах.
Раніше ми повідомляли, що Netpeak Group запустили перший український сервіс для просування застосунків у світі. Сервіс буде корисним для розробників ігор та функціональних додатків.