Китайська компанія Baidu презентувала чат-бот Ernie Bot – інвестори розчаровані. У чому причина?
Сьогодні, 16 березня, китайська компанія Baidu представила чат-бота Ernie Bot на основі штучного інтелекту. Після презентації ШІ інвестори були розчаровані розробкою, що призвело до падіння акцій компанії. Про це повідомляє агенція Reuters.
Подробиці
Презентація ШІ Ernie Bot відбулася через два дні після того, як Google представив оновлення для інструментів штучного інтелекту Gmail і Docs.
Компанія Baidu продемонструвала заздалегідь записані короткі відеоролики, які показували, як чат-бот виконує математичні розрахунки, розмовляє китайськими діалектами і генерує відео та зображення з текстовими підказками.
Під час презентації в штаб-квартирі компанії Baidu в Пекіні, гендиректор Робін Лі попередив, що вона не є ідеальною: «То чому ж ми презентуємо її сьогодні? Тому що цього вимагає ринок», – сказав Лі.
Акції компанії впали на 10% під час виступу гендиректора, що знизило ринкову оцінку китайського пошукового гіганта на понад $3 мільярди.
«Здається, презентація була більше схожа на монолог і сценарій, ніж на інтерактивну сесію, якої люди очікували. Також не було оголошено дату м’якого запуску, що, ймовірно, призвело до негативних настроїв», – зазначив аналітик Кай Ван.
У Baidu не відразу прокоментували падіння акцій, але після презентації опублікували заяву, де йдеться, що понад 30 000 корпоративних користувачів подали заявки на тестування API бізнес-версії чат-бота і що трафік на веб-сайті різко зріс.
Baidu вважається лідером у Китаї серед технологічних гігантів і стартапів, які намагаються створити конкурента Microsoft ChatGPT.
Відсьогодні чат-бот буде доступний для тестування лише для користувачів з кодами запрошення, тоді як компанії можуть подавати заявки на інтеграцію бота у свої продукти через хмарну платформу Baidu, повідомили в компанії.
Раніше ми повідомляли, що китайський пошуковий гігант Baidu запустить бота у стилі ChatGPT. На першому етапі компанія Baidu планує інтегрувати робота чат-бота у свої основні пошукові сервіси. Інструмент має дати змогу користувачам отримувати відповіді в «розмовній» формі.