Microsoft планує запустити магазин застосунків, щоб конкурувати з Apple and Google
Корпорація Microsoft готується до запуску магазину ігор для iPhone та Android у 2024-му році, повідомляє Financial Times.
Подробиці
У майбутньому ЄС вимагатиме від Apple і Google змінити правила, які регулюють розповсюдження програм на пристроях iPhone і Android. Однак великі технологічні компанії можуть оскаржити їх, відклавши виконання наступного березня.
«Ми хочемо мати можливість пропонувати Xbox і контент і від нас, і від наших сторонніх партнерів на будь-якому екрані, де хтось захоче грати. Сьогодні ми не можемо зробити це на мобільних пристроях, але ми хочемо побудувати світ, у якому ці пристрої будуть відкриті», – зазначив виконавчий директор Microsoft Gaming Філ Спенсер.
Однак Спенсер стверджує, що ця угода може підвищити конкуренцію на смартфонах з Apple і Google, де зараз команії керують. Деякі антимонопольні органи називають це «дуополією» на розповсюдження ігор та інших програм.
Правила Apple App Store обмежують її можливість пропонувати хмарні ігри через одну програму, яка працює на iPhone, змушуючи користувачів отримувати доступ до служби через веб-браузер. Це призводить до зниження продуктивності, стверджують у компанії.
Поки що точно не відомо, коли Microsoft зможе запустити свій власний магазин додатків, але Спенсер уточнив – компанія адаптуватиме свої програми Xbox та Game Pass для продажу ігор і підписок на мобільних пристроях.
Раніше ми повідомляли, що OpenAI та Microsoft розширюють партнерство, що дозволить лабораторії продовжувати дослідження та досягти потужного прориву у розробці штучного інтелекту.