Спецпроєкти

«Нова пошта» запустила оновлений «Сейф-сервіс» – що змінилось


Відтепер послуга «Сейф-сервіс» доступна виключно у мобільному додатку, що підвищить безпеку для користувачів, повідомляє пресслужба «Нової пошти». 

«Ми оновили цей сервіс, зберегли його простоту у використанні та залишили єдиний канал для платежів і комунікації – мобільний додаток. І це додає нам впевненості, що Сейф-сервіс буде безпечним і корисним для продавців і покупців», – зазначає СЕО НоваПей Андрій Кривошапко.

Як скористатися «Сейф-сервісом»: 

  • Продавець створює експрес-накладну у мобільному додатку;
  • у розділі  «Додаткові послуги» продавець обирає «Сейф-сервіс»; 
  • після оформлення накладної покупець отримує push-повідомлення з її номером. Протягом двох діб замовлення можна оплатити через застосунок. 

Якщо покупець забирає замовлення, за 30 хвилин кошти за товар перераховуються на картку продавця. У разі відмови посилку безкоштовно повертають продавцю, а вартість товару і комісія за грошовий переказ повертаються покупцю на рахунок. 

Для продавців послуга «Сейф-сервіс» безкоштовна, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу – 20 гривень незалежно від вартості посилки.

Раніше ми повідомляли, що «Нова пошта» відкрила перше відділення у Литві. У планах – вихід на ринки Естонії та Латвії.

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь