«Нова пошта» запустила оновлений «Сейф-сервіс» – що змінилось
Відтепер послуга «Сейф-сервіс» доступна виключно у мобільному додатку, що підвищить безпеку для користувачів, повідомляє пресслужба «Нової пошти».
«Ми оновили цей сервіс, зберегли його простоту у використанні та залишили єдиний канал для платежів і комунікації – мобільний додаток. І це додає нам впевненості, що Сейф-сервіс буде безпечним і корисним для продавців і покупців», – зазначає СЕО НоваПей Андрій Кривошапко.
Як скористатися «Сейф-сервісом»:
- Продавець створює експрес-накладну у мобільному додатку;
- у розділі «Додаткові послуги» продавець обирає «Сейф-сервіс»;
- після оформлення накладної покупець отримує push-повідомлення з її номером. Протягом двох діб замовлення можна оплатити через застосунок.
Якщо покупець забирає замовлення, за 30 хвилин кошти за товар перераховуються на картку продавця. У разі відмови посилку безкоштовно повертають продавцю, а вартість товару і комісія за грошовий переказ повертаються покупцю на рахунок.
Для продавців послуга «Сейф-сервіс» безкоштовна, а покупець сплачує комісію за грошовий переказ. До кінця травня акційна вартість сервісу – 20 гривень незалежно від вартості посилки.
Раніше ми повідомляли, що «Нова пошта» відкрила перше відділення у Литві. У планах – вихід на ринки Естонії та Латвії.