Спецпроєкти

Як швидше аналізувати записи розмов менеджерів у сейлз-командах: новий інструмент Ringostat AI


Платформа телефонії, колтрекінгу та наскрізної аналітики Ringostat (частина групи IT-компаній Netpeak Group) запустила Ringostat AI. Це новий продукт на основі штучного інтелекту для сейлзових команд, який робить аналіз записів розмов, щоб оцінити роботу менеджерів.

Ringostat AI може вирішити проблему тривалого аналізу дзвінків і заощадити час на контроль команди. ШІ перекладає діалог з мови комунікації на зрозумілу користувачу мову, аналізує, розшифровує та навіть надає поради щодо подальших кроків. Після цього менеджер робить професійний висновок.

Яку інформацію надає ШІ про кожен виклик

  1. Розшифровка діалога, перекладена англійською мовою. Це допоможе зрозуміти, як команда працює з іноземними покупцями — навіть, якщо керівник не володіє їхніми мовами. 
  2. Оцінка, чи потрібно приділити увагу діалогу (від 1 до 10), і стислий опис, чому саме.
  3. Перелік ключових моментів розмови.
  4. Поради з кращими наступними кроками, які має здійснити менеджер після розмови. 
  5. Помилки спеціаліста під час розмови та стислий опис її сенсу.
  6. Висновок, чи менеджеру вдалося виконати завдання клієнта, та прогнозування ймовірність продажу.
  7. Загальний настрій розмови — позитивний, нейтральний, негативний. Настрій також фіксується за обома учасникам діалогу.

Кому Ringostat AI буде корисним

Продукт допоможе малому та середньому бізнесу покращити якісь обслуговування, водночас докладаючи до того менше зусиль. Також розшифровка найвдаліших діалогів — хороша база для навчання новачків.

Раніше ми повідомляли, що Netpeak Group запустили перший український сервіс для просування застосунків у світі – от як він працює.

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь