Спецпроєкти

«Каннські леви-2023»: «Щедрик» отримав перше «срібло» на фестивалі креативності


Проєкт «Щедрик» або Carol for Charity від креативної агенції  Saatchi & Saatchi Ukraine, МЗС та BRAND UKRAINE здобув першого Срібного лева для України у категорії Radio&Audio.

Подробиці

Робота також потрапила до шорт-листів у таких категоріях:

  • Radio & Audio (Use of Music)

  • Radio& Audio (Audio Led Creativity)

  • Media (Use of Audio Platforms)

  • Entertainment Lions For Music  (Use of Licensed / Adapted Music)

  • Mobile (Mobile Social / Social Purpose)

«Перше “срібло” Каннських левів — це важлива нагорода та визнання успіхів України у сфері публічної дипломатії. Нам вдалося вчергове зачарувати світ не лише красою «Щедрика», але і його важливою гуманітарною місією — допомагати маленьким українцям в умовах повномасштабної російської агресії», — зазначив міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба.

Напередодні Різдва 2022 року з’явилася колядка «Carol for Charity», яка англійською мовою розповіла про реалії війни та почуття українців, а також спонукала задонатити на підтримку українських дітей.

Колядку виконав Тарас Тополя з гурту «Антитіла», ансамбль ім. Григорія Верьовки та дитячий фольклорний ансамбль «Зернятко» під час масованої ракетної атаки рф по Києву у листопаді 2022 року.

Раніше ми повідомляли, що сучасну версію «Щедрика» виконали на Центральному вокзалі.

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь