«Каннські леви-2023»: «Щедрик» отримав перше «срібло» на фестивалі креативності
Проєкт «Щедрик» або Carol for Charity від креативної агенції Saatchi & Saatchi Ukraine, МЗС та BRAND UKRAINE здобув першого Срібного лева для України у категорії Radio&Audio.
Подробиці
Робота також потрапила до шорт-листів у таких категоріях:
-
Radio & Audio (Use of Music)
-
Radio& Audio (Audio Led Creativity)
-
Media (Use of Audio Platforms)
-
Entertainment Lions For Music (Use of Licensed / Adapted Music)
-
Mobile (Mobile Social / Social Purpose)
«Перше “срібло” Каннських левів — це важлива нагорода та визнання успіхів України у сфері публічної дипломатії. Нам вдалося вчергове зачарувати світ не лише красою «Щедрика», але і його важливою гуманітарною місією — допомагати маленьким українцям в умовах повномасштабної російської агресії», — зазначив міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба.
Напередодні Різдва 2022 року з’явилася колядка «Carol for Charity», яка англійською мовою розповіла про реалії війни та почуття українців, а також спонукала задонатити на підтримку українських дітей.
Колядку виконав Тарас Тополя з гурту «Антитіла», ансамбль ім. Григорія Верьовки та дитячий фольклорний ансамбль «Зернятко» під час масованої ракетної атаки рф по Києву у листопаді 2022 року.
Раніше ми повідомляли, що сучасну версію «Щедрика» виконали на Центральному вокзалі.