Спецпроєкти

62% українців відмовилися від російськомовного контенту – опитування


Після початку повномасштабного вторгнення 62% українців повністю відмовилися від російськомовного контенту. Про це свідчать результати соціологічного дослідження «Культурні практики населення України в умовах війни».

Результати

  • 62% українців повністю перестали дивитися і читати російськомовний контент,  віддаючи перевагу українськомовному;
  • 31% значно зменшили споживання російськомовного контенту і збільшили споживання українськомовного; 
  • 7% почали більше читати іноземною мовою, але не російською.

Якому контенту віддають перевагу українці 

Більш ніж половина опитаних (59%) почали більше читати/дивитися новини, аналітику та політичні шоу. 

14% стали частіше переглядати документальні фільми. Лише 13% вподобають розважальний контент.

У попередньому матеріалі ми повідомляли, що тенденція на комерційні пошукові запити українською в інтернеті продовжує зростати. Наразі частка пошукових запитів українською становить 25,8%.

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь