62% українців відмовилися від російськомовного контенту – опитування
Після початку повномасштабного вторгнення 62% українців повністю відмовилися від російськомовного контенту. Про це свідчать результати соціологічного дослідження «Культурні практики населення України в умовах війни».
Результати
- 62% українців повністю перестали дивитися і читати російськомовний контент, віддаючи перевагу українськомовному;
- 31% значно зменшили споживання російськомовного контенту і збільшили споживання українськомовного;
- 7% почали більше читати іноземною мовою, але не російською.
Якому контенту віддають перевагу українці
Більш ніж половина опитаних (59%) почали більше читати/дивитися новини, аналітику та політичні шоу.
14% стали частіше переглядати документальні фільми. Лише 13% вподобають розважальний контент.
У попередньому матеріалі ми повідомляли, що тенденція на комерційні пошукові запити українською в інтернеті продовжує зростати. Наразі частка пошукових запитів українською становить 25,8%.