«Все починається зі свайпу»: у Tinder зняли фільм про різні форми сучасних стосунків
Вчора, 26 березня, компанія Tinder презентувала перший бренд-фільм у Великій Британії, який демонструє всі форми сучасних стосунків сучасних неодружених молодих людей та розвінчує міф про «несерйозність» платформи для знайомств.
Подробиці
Фільм вийшов у рамках глобальної кампанії «Все починається зі свайпу» (It Starts With a Swipe), мета якої — представити застосунок Tinder як «місце, де можна встановити важливі зв’язки».
За сюжетом головна героїня Ава переїжджає до Лондона та встановлює застосунок, щоб познайомитися з новими людьми. Потім відбувається її знайомство з Натаном, який кидає виклик традиційним побаченням та Маєю, яка стає найкращою подругою після того, як партнерки розуміють, що вони не мають потягу одна до одної.
Стрічку заздалегідь планували випустити в День подарунків (26 грудня), оскільки останній тиждень року є найактивнішим періодом побачень, за даними компанії.
Раніше ми повідомляли, що у Tinder оновили головні сторінки. Відтепер там можна побачити підказки для початку розмови, вікторину, теги та темний режим.