Спецпроєкти

Використання української мови в X (Twitter) збільшилось на майже 90% з початку повномасштабної війни – дослідження


Серед української аудиторії соціальної мережі X (Twitter) стала домінувати українська мова після початку повномасштабного вторгнення. Про це свідчать дослідження, опубліковані у журналі Communications Psychology.

Подробиці 

Дослідники німецького та британського університетів проаналізували 4,5 мільйона твітів від майже 63 тисяч користувачів з 9 січня 2020 року до 12 жовтня 2022 року. Для обробки даних використовували ШІ та статистичний аналіз.

У дослідженні зазначено, що українським сегментом соцмережі користуються люди віком 18–29 років (13%), 30–39 років (8%), 40–49 (7%), 50+ (1%). 

На початку 2020 року у Х переважала російська мова, проте з часом її кількість поступово зменшувалася.

Науковці зʼясували, що збільшення вживання української мови у соцмережах в Україні сталось вже після Євромайдану та російської окупації Криму у 2014 році. 

Вживання української мови зросло приблизно на 43% до початку повномасштабної агресії, трохи призупинилося незадовго до 22 лютого та значно прискорилося після на 87%.

Результати свідчать про те, що йдеться про «свідомий вибір користувачів на користь більш української (онлайн) ідентичності та самовизначення себе українцями», зазначили дослідники. 

Раніше ми повідомляли, що після початку повномасштабного вторгнення 62% українців повністю відмовилися від російськомовного контенту.

 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь