Спецпроєкти

У київських ЦНАПах запрацював «Адмінсервіс “Ветеран”»: що відомо?


У столиці запровадили проєкт «Адмінсервіс “Ветеран”», повідомив перший заступник голови КМДА Микола Поворозник.

У межах проєкту розробили шість комплексів адміністративних послуг за однією заявою відповідно до статусів:

  • учасник бойових дій – 19 послуг;
  • учасник війни – 16 послуг;
  • член сім’ї, член сім’ї загиблого (померлого) – 26 послуг;
  • постраждалий учасник Революції Гідності – 19 послуг;
  • особа з інвалідністю внаслідок війни – 34 послуги;
  • особа, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною – 14 послуг.

«Запровадження цієї послуги – важливий крок в адаптації до цивільного життя ветеранів у громадах. Пріоритетним обрано саме комплексний підхід у наданні послуг. Це дозволяє надавати їх за однією заявою від кількох суб’єктів, з одним пакетом документів на весь комплекс послуг, в одному місці, за мінімальної кількості відвідувань, без стресу та черг, швидко та просто», – розповів Микола Поворозник.

Він зазначив, що всі процедури оптимізовані. Зокрема, адміністратор/адміністраторка контролює терміни надання послуг та інформує заявника про стан розгляду справи.

«Нині в усіх районах облаштовані 22 локації, де функціонуватиме цей сервіс. Виділені робочі місця для обслуговування ветеранів. Адміністратори пройшли відповідне навчання, зокрема, як працювати з людьми, які пережили кризову ситуацію», – зауважив Поворозник.

Раніше ми повідомляли, що на «Дія.Освіта» доступний новий симулятор взаємодії з людьми з бойовим досвідом.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь