Спецпроєкти

Компанія Autostrada розпочала будівництво метро до Виноградаря


Компанія Autostrada розпочала будівництво лінії метро до київського житлового масиву Виноградар. Про це повідомляє видання Forbes Ukraine.

Подробиці 

Проєкт включає дві нові станції – «Мостицька» та «Проспект Правди». Згідно з інформацією пресслужби Autostrada, всі роботи фінансуються з власних коштів компанії. Загальна сума інвестицій у проєкт оцінюється в понад $50 мільйонів.

Ділянка від станції «Сирець» до станції «Мостицька» будується закритим способом, за допомогою тунельної проходки, а від «Мостицької» до «Проспекту Правди» – відкритим методом. Загальна довжина будівництва складає 3,78 км.

01/2

На відрізку «Мостицька» – «Проспект Правди» спеціалісти Autostrada споруджують унікальний для України двоярусний монолітний тунель. Така конструкція обумовлена специфікою інфраструктури густо забудованого району. Наразі компанія займається розробкою котловану та встановленням кріплень для подальшого будівництва тунелю.

На вже бетонованих ділянках, що залишились від попереднього підрядника, облаштовується ремонтоздатна гідроізоляційна система з ПВХ-мембрани, яку можна оновлювати навіть після введення в експлуатацію. Цю технологію вже застосовували при будівництві тунелю між станціями «Либідська» та «Деміївська».

На готових частинах тунелю компанія здійснює зворотну засипку ґрунтом. На інших ділянках Autostrada проводить підготовчі роботи, загалом залучивши шість будівельних майданчиків для реалізації цього проєкту.

Проєкт «Метро на Виноградар» передбачає розширення зеленої гілки київського метро від станції «Сирець» до масиву Виноградар. Будівництво стартувало у березні 2019 року. На першому етапі планується спорудження двох нових станцій: «Мостицька» та «Проспект Правди». Договір на виконання робіт був підписаний 15 серпня 2024 року, а загальна вартість проєкту складає близько 14 мільярдів гривень, із терміном завершення робіт у 30 місяців.

Наразі на ділянці зеленої гілки вже збудовано правий перегінний тунель довжиною майже 1250 метрів між станціями «Мостицька» та «Сирець». Крім того, завершено основні конструкції перегінного вентиляційного вузла, а також частково зведено огороджувальні конструкції за технологією «стіна в ґрунті».

Раніше ми повідомляли, що у  київському метро збільшать інтервали між поїздами через брак працівників. 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь