Вийшов третій номер «Літопису українського дизайну», присвячений військовій тематиці
Київське дизайн-бюро Spiilka презентувало новий випуск серії журналів «Літопис українського дизайну», який висвітлює історію та розвиток українського дизайну.
Подробиці
Третє число зосереджене на військовому дизайні, який автори називають «спробою зафіксувати складний час війни через творчість» та «вдячністю захисникам і захисницям України».
Новий випуск відкривається історією Ніла Хасевича — видатного дизайнера ОУН і УПА, який працював над візуальною айдентикою визвольного руху. Серед інших матеріалів — стаття про створення та дизайн біонічних протезів від української компанії Esper Bionic, аналіз шрифтів і офіційного стилю Збройних сил України, а також огляд піар-кампаній, таких як «Гвардія наступу» та «Тиловики “Азову”».
Журнал охоплює теми, пов’язані із соціально-політичною графікою, розробкою військового транспорту та зброї, а також розглядає цивільні «дизайн-феномени», що виникли під час повномасштабного вторгнення.
Окрему увагу в номері приділили історії конструкторського бюро заводу «Антонов», яке раніше висвітлювалося у другому випуску «Літопису». У третьому номері також розповідається про військові літаки, створені бюро в різні періоди.
Оформити попереднє замовлення на третій випуск можна на сайті видавництва IST Publishing. Вартість — 850 гривень, а відправлення почнуться у лютому наступного року.
Перший «Літопис українського дизайну» вийшов у травні цього року. Другий номер «Літопису» створили у співпраці зі школою популярної культури SKVOT.
У Spiilka зазначили, що мета проєкту — створити 10 випусків журналу та видати англомовну книжку «Антологія українського дизайну».
Раніше ми повідомляли, що нове видання німецького перекладу лібрето Сергія Жадана «Вишиваний. Король України» представили на головному австрійському книжковому фестивалі Buch Wien.