Спецпроєкти

«Пухнасті консультанти»: «Епіцентр» запустив сервіс віртуального консультування


Торговельна мережа «Епіцентр» запровадила систему цифрового консультування, яку реалізували на основі QR-кодів, Telegram-бота та автоматизованої інфраструктури. Амбасадорами проєкту стали домашні улюбленці мобілізованих співробітників компанії.

Подробиці 

Проєкт отримав назву «Пухнасті консультанти» і покликаний вирішити проблему нестачі персоналу, яка виникла після повномасштабного вторгнення: понад 4000 працівників компанії було мобілізовано, і хоча компанія зберегла за ними робочі місця та продовжує виплати, дефіцит кадрів у торгових залах сягнув 18%.

За словами Юрія Кудлика, директора департаменту онлайн-продажів та клієнтського сервісу, половина запитів у ТЦ пов’язана саме з відсутністю консультантів.

У магазинах з’явились ростові фігури «пухнастих» помічників — котів Річарда й Монті, собак Сірка та Бусинки, а також шиншили Соні. На кожній фігурі — індивідуальний QR-код, який відкриває для клієнтів набір функцій:

  • виклик живого консультанта;
  • запит на видачу товару зі складу;
  • замовлення послуг;
  • перевірка ціни товару (через вбудований сканер);
  • оформлення онлайн-замовлення;
  • навігація торговим центром.

Усі звернення автоматично передаються персоналу через Telegram-бот з інформацією про місцезнаходження клієнта та суть запиту. Це дозволяє швидше реагувати й уникати ситуацій, коли покупець «губиться» в залі. Система також відстежує швидкість обслуговування та дозволяє клієнтам залишати відгуки.

Технологічна основа проєкту включає:

  • Telegram Bot API;
  • QR-трекінг із GPS-прив’язкою до зони магазину;
  • CMS-аналітику KPI у реальному часі;
  • вбудовану mini CX-платформу для фідбеку;
  • CRM для управління клієнтськими комунікаціями.

Пілотне тестування сервісу тривало 6 місяців у «Епіцентрі» на Полярній у Києві. Його результати:

  • 74,3% запитів — консультації щодо товару;
  • 11,9% — видача товару зі складу;
  • 10,5% — замовлення додаткових послуг;
  • 3,3% — запити на доставку.

Цифрові «пухнасті» виявилися не лише милими, а й ефективними помічниками в умовах кризи.

Раніше ми повідомляли, що мережа «Епіцентр» відкрила перший ТРЦ мережі у смт. Чабани Київської області. Загальна площа двоповерхової будівлі – понад 96 000 м². 

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь