«Привіту» рік: як програма лояльності ПриватБанку змінює фінансові звички українців
Україна досі не серед лідерів за рівнем загальної фінансової грамотності, втім, є прогрес. За останні роки українці стали уважніше ставитися до витрат, частіше шукати вигідні пропозиції та відмовлятись від непотрібного. На цьому тлі виник новий запит на зручний і зрозумілий інструмент, який допоможе контролювати бюджет.
Таким рішенням стала програма «Привіт» від ПриватБанку — персоналізована система кешбеків і знижок. Запущена у травні 2024-го, за рік вона стала наймасштабнішою програмою лояльності серед українських банків.
bit.ua пояснює, як скористатися програмою лояльності «Привіт» і які переваги вона дає.
Матеріал підготували за підтримки «ПриватБанк».
Фінансовий помічник у застосунку
На відміну від традиційних програм лояльності, де кешбек — це просто певний відсоток «на все», «Привіт» пропонує індивідуальні вигоди на основі реальних щоденних витрат. Говорячи простіше: ви бачите тільки ті пропозиції, які справді можуть стати у пригоді, та активуєте лише ті, що підходять саме вам.
Як це працює:
- Заходите в розділ «Привіт» у Приват24;
- обираєте та активуєте пропозиції, які вам цікаві (це кешбек або знижка);
- розраховуєтесь карткою ПриватБанку — і система автоматично зараховує кешбек чи надає знижку.
Що більше ви користуєтесь карткою в повсякденних ситуаціях, тим більше шансів отримати вигоду. Програма працює з широким спектром партнерів — від національних ритейлерів до локальних кав’ярень — і охоплює як великі покупки (пальне, техніка), так і регулярні дрібні витрати. Це дає змогу поступово накопичувати вигоду. Активні клієнти зазвичай не просто разово активують кешбек, а регулярно користуються кількома пропозиціями одночасно.
Результати за перший рік
Програма є повноцінним інструментом щоденної вигоди для мільйонів українців. Про її затребуваність добре свідчать цифри.
Статистика «Привіту» за рік:
- 1500+ партнерських брендів по всій Україні;
- 735 178 232 пропозицій побачили користувачі;
- у середньому українці, які користуються «Привітом», можуть отримувати понад 10000 грн вигоди на рік.
Що думають користувачі «Привіту»?
Настя, 33 роки, Київ
Працює менеджеркою у благодійній організації
Я є клієнткою ПриватБанку ще зі студентських часів. А «Привітом» вирішила скористатися трохи більше пів року тому, коли побачила акційну пропозицію — отримати кешбек за купівлю техніки. Відтоді користуюсь програмою регулярно.
Чесно, не знаю, як може не подобатися кешбек. Це суперзручна можливість купити товар або послугу зі знижкою.
Привіт дуже зручний у користуванні: усе інтуїтивно зрозуміло, кешбек нараховується автоматично. Мені реально допомагає трохи економити щомісяця, адже при кожній покупці частина грошей повертається.
Програма «Привіт» точно вплинула на мої фінансові звички — я почала уважніше ставитися до витрат і частіше порівнюю пропозиції. Помічаю, що коли отримую кешбек або бачу, скільки вдалося зекономити, виникає справжнє відчуття ейфорії: наче я все зробила правильно. Це своєрідна психологічна вигода, яка мотивує витрачати ще розумніше.
Для мене головне — що це зручно, дає змогу заощаджувати та формує здорові фінансові звички.
Найпопулярніші категорії кешбеку
Серед найбільш затребуваних товарів та послуг, на які активують кешбек:
- Пальне (WOG, інші АЗС);
- побутова техніка та електроніка;
- одяг і взуття;
- кав’ярні та ресторани;
- кінотеатри та розваги;
- аптеки та товари для здоров’я;
- комунальні послуги;
- українські бренди та локальні виробники, яких підтримує банк через партнерські угоди.
Серед партнерів — Аврора, Фокстрот, WOG, Yakaboo, Сільпо, Будинок Іграшок, Run Ukraine, а також низка локальних сервісів по всій країні.
Що думають користувачі «Привіту»?
Віктор, 22 роки, Київ
Працює маркетологом
З банківськими продуктами знайомий давно, моя перша банківська картка була саме з ПриватБанку.
Про програму «Привіт» дізнався випадково — побачив анонс в соціальних мережах. Спочатку просто хотів переглянути пропозиції, але згодом зрозумів, що це зручна система вигоди на різні покупки.
Користування «Привітом» максимально просте: все працює через застосунок, нічого зайвого робити не треба. Також один із приємних моментів — якось була знижка на Bolt, і я встиг скористатися. Для людини, яка часто викликає таксі, це реально відчутна економія.
З часом я помітив, що змінив своє ставлення до витрат. Тепер не витрачаю імпульсивно. Для мене головна перевага «Привіту» — це не просто економія, а можливість бути більш свідомим у фінансах без зайвого напрягу.
Чому «Привіт» — це нова фінансова звичка
Найцінніше в програмі — її регулярність. Пропозиції оновлюються, бренди додаються, знижки змінюються. Щоб отримувати максимальну вигоду, достатньо сформувати просту звичку:
- раз на тиждень відкривати «Привіт» у Приват24 і переглядати нові пропозиції.
Це займає кілька хвилин, а результатом стають тисячі зекономлених гривень на рік.
Програма лояльності «Привіт» — це частина нової економіки споживання. Вона допомагає витрачати відповідально, підтримувати український бізнес і робити фінансові рішення простішими.