Український артбук «Шлях зерна» увійшов у шортлист міжнародного фестивалю Ad Black Sea
Артбук «Шлях Зерна | The Path of Grain» потрапив до короткого списку міжнародного фестивалю реклами Ad Black Sea 2025 у номінаціях «Артдирекшн» та «Дизайн книжки/обкладинки».
Подробиці
Видання вийшло як самвидав з ініціативи агрокомпанії Kernel, що експортує зерно та соняшникову олію у різні країни світу. Над оформленням працювали креативне агентство Postmen, Ярослав Ведмідь, Олег Грищенко та Олексій Чекаль (автор шрифтового дизайну).
У книжці поєднані сучасні й архівні фотографії, ілюстрації та матеріали, що висвітлюють ключові події: блокаду морських портів, підписання Чорноморської зернової ініціативи та запуск українського зернового коридору.
«Це наш унікальний артбук про стійкість, лідерство та незламність українських аграріїв і експортерів. Він розповідає про шлях зерна до людей у всьому світі навіть у найскладніших умовах», — зазначають у Kernel.
Книга відкривається зверненням президента України Володимира Зеленського та передмовою історика Ярослава Грицака. Уривки зі звернення і передмови можна прочитати тут.
Лімітоване видання створене як символ внеску українських агроекспортерів у світову продовольчу безпеку та призначене для дипломатичних місій, партнерів і лідерів думок.
Ad Black Sea — щорічний міжнародний фестиваль реклами, що проходить у Батумі, об’єднуючи професіоналів із країн Чорноморського регіону, Європи та Азії.
Раніше ми розповідали, що Україна вперше здобула золото на Cannes Lions — за проєкт «Мед мінних полів»