Спецпроєкти

Український артбук «Шлях зерна» увійшов у шортлист міжнародного фестивалю Ad Black Sea

Життя
Текст: bit.ua

Артбук «Шлях Зерна | The Path of Grain» потрапив до короткого списку міжнародного фестивалю реклами Ad Black Sea 2025 у номінаціях «Артдирекшн» та «Дизайн книжки/обкладинки».

Подробиці 

Видання вийшло як самвидав з ініціативи агрокомпанії Kernel, що експортує зерно та соняшникову олію у різні країни світу. Над оформленням працювали креативне агентство Postmen, Ярослав Ведмідь, Олег Грищенко та Олексій Чекаль (автор шрифтового дизайну).

У книжці поєднані сучасні й архівні фотографії, ілюстрації та матеріали, що висвітлюють ключові події: блокаду морських портів, підписання Чорноморської зернової ініціативи та запуск українського зернового коридору.

01/4

«Це наш унікальний артбук про стійкість, лідерство та незламність українських аграріїв і експортерів. Він розповідає про шлях зерна до людей у всьому світі навіть у найскладніших умовах», — зазначають у Kernel.

Книга відкривається зверненням президента України Володимира Зеленського та передмовою історика Ярослава Грицака. Уривки зі звернення і передмови можна прочитати тут.

Лімітоване видання створене як символ внеску українських агроекспортерів у світову продовольчу безпеку та призначене для дипломатичних місій, партнерів і лідерів думок.

Ad Black Sea — щорічний міжнародний фестиваль реклами, що проходить у Батумі, об’єднуючи професіоналів із країн Чорноморського регіону, Європи та Азії.

Раніше ми розповідали, що Україна вперше здобула золото на Cannes Lions — за проєкт «Мед мінних полів»

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь