«Сенс» і «Клуб Добродіїв» представили дитячі альтернативні обкладинки до класичних книжок
Книгарня «Сенс» разом із благодійним фондом «Клуб Добродіїв» у межах проєкту «Слово дітям» створили серію альтернативних обкладинок до класичних творів — у виконанні дітей та підлітків.
Подробиці
Учасники проєкту ділилися своїми враженнями від української та світової класики й переосмислювали її через нотатки, роздуми та ілюстрації. Саме ці роботи стали основою нових обкладинок, які вже можна побачити у всіх книгарнях «Сенс».

Частину малюнків також видали у форматі листівок і закладок. Від кожного такого придбаного сувеніра 10 гривень передають на проєкти «Клубу Добродіїв», що підтримує дітей у складних життєвих обставинах.
Ініціатива створена за концепцією кампанії «Слово дітям», яку студія «Пригода» розробила до Всесвітнього дня захисту дітей.
Раніше ми розповідали, що «Сенс» і Happy Monday запустили кампанію «Читай на роботі. Працюй з сенсом».