83k

  • Be in trend
  • Життя
  • Культура
  • Люди
  • Тести
  • Be in tech
  • Я_і_tech
  • держ_tech
  • Tech_світ
  • BIT Video
  • Колонки
Спецпроєкти
Партнерські
Кар'єрний навігатор
Купуй Українське
  1. BIT.UA
  2. Блоги
  3. Наталія Пірак
  4. Як побудувати персональний бренд та не зламати себе: перший тест для визначення моделі ведення власних соцмереж

Як побудувати персональний бренд та не зламати себе: перший тест для визначення моделі ведення власних соцмереж

Колонка Соціум

SHARE TWEET POCKET

Наталія Пірак

засновниця Fly_Academy, має більше 10 років досвіду в маркетингу та диджиталі

Лікарі, блогери, стилісти, дизайнери інтер’єру та підприємці з тисячами фоловерів мають сильний персональний бренд. Ви також мрієте про це, але не знаєте, з чого почати? Або вже працюєте над персональним брендом, але більшість дій у цьому процесі приносять вам дискомфорт?

А що, якби можна було створити персональний бренд безболісно та без зайвих зусиль? Можна! Для цього в агентстві з побудови персонального бренду Fly_Academy створили тестування, яке дозволяє дізнатись власну модель особистості та побудувати стратегію прояву в публічному просторі, яку підкріплено науково-доказовою базою. Про цей тест і йтиметься в колонці.

Як з’явився тест

У роботі з клієнтами ми натрапили на те, що для створення глибинної стратегії треба враховувати вроджені та набуті якості особистості. Розгорнуті інтерв’ю та заповнення Social CV (розроблена за методикою Fly_Academy анкета) не давали нам повного розуміння особливостей клієнта, як-от відмінні риси індивідуальності, нервової системи, темпераменту та характеру. Разом із Софією Лагутіною (лікарка-психологиня, когнітивно-поведінкова терапевтка, схема-терапевтка) ми розробили 5 моделей особистості, базуючись на біопсихосоціальному підході, і створили стратегії прояву себе для кожної моделі. Після проходження тестування людина розуміє, який контент допоможе їй проявлятись у публічному просторі й будувати сильний персональний бренд. Це ми впровадили в роботі з нашими клієнтами. Але потім зрозуміли, що продукт треба виводити на глобальному рівні, давати можливість кожному, хто працює над собою, використовувати такий інструмент.

Моделі персонального бренду

Сформовано 5 категорій (5 моделей) що розділяють людей на типи:

Creator — люди творчі, вони вже люблять і вміють створювати контент, їх варто спрямувати до правильних каналів. Блог, стрім, YouTube-канал, TikTok, або ж компанія друзів — авдиторії цікаво стежити за кожним їхнім кроком.

Expert — сумлінно працюють, їм не властиво демонструвати власні успіхи, але при цьому вони публікуватимуть якісний та вивірений контент.

Insider — той, хто знайомить людей, створює корисні зв’язки. Особиста рекомендація для них важливіша від присутності в соцмережах. Інсайдери активні та послідовні, легко знаходять неочевидні рішення.

Marketer — люди діла, не слідкують за правилами та нормами. Вони просувають себе за допомогою своїх справ та готові до прояву в різних каналах комунікації.

A-lister — їм вже властива публічність. Людей із цією моделлю впізнають, що б вони не робили: блог, кар’єру на телебаченні або власний бізнес. Їхні імена стають загальновідомими та не потребують додаткового опису. Для них характерна активна взаємодія в суспільстві й велика кількість соціальних контактів.

Моделі засновані на науково доказовій базі. Враховано зовнішні фактори впливу: оточення, галузь діяльності, ритм життя.

Як дізнатися свою модель особистості

Щоб дізнатися власну модель, пройдіть тест, в якому змодельовано прості життєві ситуації. Подумайте, як саме ви будете на них реагувати. У результаті ви отримаєте:

  • опис моделі персонального бренду, що базується на особливостях вашої особистості;
  • особисту стратегію з покроковим планом дій, зокрема гід із контенту;
  • інформацію про те, що можна змінити або посилити для досягнення цілей.

Глобальна мета проєкту Fly_Academy — знизити рівень стресу й оптимізувати інтелектуальні та психологічні ресурси людини для ефективної побудови персонального бренду. На нашій освітній платформі в Instagram публікують практичну інформацію на прикладах успішних кейсів про те, як самостійно працювати над Персональним Брендом.

 

Думка редакції може не збігатися з думкою авторки колонки.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Поділитися: SHARE  TWEET  POCKET 
Наші колумністи
Тетяна Полянська
HR-директорка в групі компаній Андрія Крупкіна
Наталія Мудрак
Talent Acquisition Lead у PlantIn
Андрій Крупкін
засновник компанії «Бюро продажів»
Олег Цегельник
автор каналу Crypto Oleg
Ми в Телеграмі
підписуйтесь
  • Життя
  • Люди
  • Тести
  • Я_і_tech
  • держ_tech
  • Tech_світ
  • Карта сайту
  • Про bit.ua
МИ В СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖАХ
83k

bit.ua - медіа про життя як воно є і технології, що на нього впливають. Все на одній платформі: я і tech. наукпоп. культура. секс. соціальні проєкти. тести. Використання матеріалів bit.ua можливе тільки з активним посиланням на сайт bit.ua.
Редакція: editor@bit.ua Щодо реклами звертайтеся на пошту adv@bit.ua. Медіа-кіт за посиланням.
Розробка сайту Партнер по SEO Netpeak
curved-arrows Created with Sketch. більше новин