«Подивись на груди!»: бренд U-R-SO надихає українок піклуватися про себе у новому проєкті
У місяць обізнаності про рак молочної залози український бренд жіночої білизни U-R-SO об’єднався з художницею Іриною Максимовою, фондом підтримки дорослих онкопацієнтів Inspiration Family та дев’ятьма українками у спільному проєкті «Подивись на груди!».
Подробиці
Мета акції – нагадати українкам про важливість регулярного самообстеження та щорічної діагностики грудей.
Протягом жовтня героїні проєкту Сабіна Мусіна, Олена Балбек, Юлія Тимошенко, Софія Безверха, Марія Кутишенко (Mamasita), Катерина Мотрич, Дарія Червона, Ірина Виговська та Анна Бурячкова завітали до студії Ірини Максимової, де художниця зробила анонімні замальовки їхніх оголених грудей. Процес малювання та спілкування зайняв близько 30 хвилин. Приблизно стільки ж зазвичай триває огляд у мамолога.
Під час візитів до студії художниці героїні поділилися з командою бренду своїм досвідом обстежень, а їхні відповіді перетворилися на мініфільм.
Демонструючи ці зображення, бренд спонукає українок приділити увагу своєму здоров’ю.
Зображення грудей героїнь проєкту перетворили на основу благодійного дропу, до якого увійшли листівки, плакати та сумки-шопери. Весь прибуток від продажів спрямують фонду Inspiration Family.
Благодійний мерч можна придбати на сайті U-R-SO, у київському магазині бренду за адресою Велика Житомирська, 27, а також у партнерів проєкту GxBar Big, GxBar Special, GxBar Easy, GxBar Babe, GxBar Brave та в студії «Стан».
Раніше ми розповідали про п’ять застосунків для жінок, що допоможуть піклуватися про здоров’я.