Спецпроєкти

Meta запустила рекламу в Threads: як це працює


Meta відкрила можливість запуску реклами в Threads — соцмережа офіційно стала новим плейсментом у рекламному кабінеті Meta Ads. 

Подробиці 

Реклама в Threads доступна з Ads Manager, але наразі — лише в комбінації з Instagram feed. Окремо вибрати Threads як самостійний плейсмент поки неможливо. Очікується, що з часом ця опція зʼявиться.

Як запускати рекламу

Бізнесу потрібно створити окремий профіль:

  • Threads-профіль виступає як бізнес-акаунт у рекламі;
  • створення профілю відбувається на етапі налаштування оголошення — у розділі Identity в Ads Manager;
  • профіль автоматично звʼяжеться з Instagram.

Threads поступово інтегрується в рекламну екосистему Meta. Платформа зростає, а отже, вплив нового плейсменту на CPM та якість трафіку — питання часу.

Раніше ми розповідали, що Meta обмежує функції для підлітків у додатках.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь