Як побудувати персональний бренд та не зламати себе: перший тест для визначення моделі ведення власних соцмереж
Лікарі, блогери, стилісти, дизайнери інтер’єру та підприємці з тисячами фоловерів мають сильний персональний бренд. Ви також мрієте про це, але не знаєте, з чого почати? Або вже працюєте над персональним брендом, але більшість дій у цьому процесі приносять вам дискомфорт?
А що, якби можна було створити персональний бренд безболісно та без зайвих зусиль? Можна! Для цього в агентстві з побудови персонального бренду Fly_Academy створили тестування, яке дозволяє дізнатись власну модель особистості та побудувати стратегію прояву в публічному просторі, яку підкріплено науково-доказовою базою. Про цей тест і йтиметься в колонці.
Як з’явився тест
У роботі з клієнтами ми натрапили на те, що для створення глибинної стратегії треба враховувати вроджені та набуті якості особистості. Розгорнуті інтерв’ю та заповнення Social CV (розроблена за методикою Fly_Academy анкета) не давали нам повного розуміння особливостей клієнта, як-от відмінні риси індивідуальності, нервової системи, темпераменту та характеру. Разом із Софією Лагутіною (лікарка-психологиня, когнітивно-поведінкова терапевтка, схема-терапевтка) ми розробили 5 моделей особистості, базуючись на біопсихосоціальному підході, і створили стратегії прояву себе для кожної моделі. Після проходження тестування людина розуміє, який контент допоможе їй проявлятись у публічному просторі й будувати сильний персональний бренд. Це ми впровадили в роботі з нашими клієнтами. Але потім зрозуміли, що продукт треба виводити на глобальному рівні, давати можливість кожному, хто працює над собою, використовувати такий інструмент.
Моделі персонального бренду
Сформовано 5 категорій (5 моделей) що розділяють людей на типи:
Creator — люди творчі, вони вже люблять і вміють створювати контент, їх варто спрямувати до правильних каналів. Блог, стрім, YouTube-канал, TikTok, або ж компанія друзів — авдиторії цікаво стежити за кожним їхнім кроком.
Expert — сумлінно працюють, їм не властиво демонструвати власні успіхи, але при цьому вони публікуватимуть якісний та вивірений контент.
Insider — той, хто знайомить людей, створює корисні зв’язки. Особиста рекомендація для них важливіша від присутності в соцмережах. Інсайдери активні та послідовні, легко знаходять неочевидні рішення.
Marketer — люди діла, не слідкують за правилами та нормами. Вони просувають себе за допомогою своїх справ та готові до прояву в різних каналах комунікації.
A-lister — їм вже властива публічність. Людей із цією моделлю впізнають, що б вони не робили: блог, кар’єру на телебаченні або власний бізнес. Їхні імена стають загальновідомими та не потребують додаткового опису. Для них характерна активна взаємодія в суспільстві й велика кількість соціальних контактів.
Моделі засновані на науково доказовій базі. Враховано зовнішні фактори впливу: оточення, галузь діяльності, ритм життя.
Як дізнатися свою модель особистості
Щоб дізнатися власну модель, пройдіть тест, в якому змодельовано прості життєві ситуації. Подумайте, як саме ви будете на них реагувати. У результаті ви отримаєте:
- опис моделі персонального бренду, що базується на особливостях вашої особистості;
- особисту стратегію з покроковим планом дій, зокрема гід із контенту;
- інформацію про те, що можна змінити або посилити для досягнення цілей.
Глобальна мета проєкту Fly_Academy — знизити рівень стресу й оптимізувати інтелектуальні та психологічні ресурси людини для ефективної побудови персонального бренду. На нашій освітній платформі в Instagram публікують практичну інформацію на прикладах успішних кейсів про те, як самостійно працювати над Персональним Брендом.
Думка редакції може не збігатися з думкою авторки колонки.