6 трендів у комунікаціях на 2022 рік
Сьогодні хочу розповісти про 6 ключових трендів у комунікаціях на 2022 рік.
Людиноцентричність
Людина стає не об’єктом, а учасником діалогу з брендом. Фокус комунікацій – на інтересах та цінностях стейкхолдерів, а не на «его» компанії. Як зробити комунікації людиноцентричними, читайте тут.
СЕО – основний голос компанії, якою керує
Делегувати комунікації піарникам або віддати агенції на аутсорс, залишаючись за кулісами – вже неможливо. Від керівника як від обличчя бренду очікують на персоналізовані та регулярні меседжі. Пропоную цікавий подкаст про публічність СЕО.
Швидкий контент
Сторіз замість статті в журналі. Інфографіка замість письмового експлейнера. Відеозвернення замість масової розсилки. У клієнта обмаль часу на контакт із повідомленням. Необхідно давати інформацію, поки вона ще свіжа, освоювати нові інструменти та майданчики. Тут лайфхаки зі створення коротеньких відео, що добре працюють.
Соціальна відповідальність
Вартість та якість товару важливі, але не єдині критерії вибору для споживача. За даними Ipsos 2021 року, 70% опитаних віддають перевагу брендам, що розділяють їхні цінності. Поради з розробки КСВ-програм тут.
Гібридні формати
Через невизначеність з офлайн-форматами компанії мають уміти швидко підлаштовувати свої заходи під карантинні обмеження. Зростатиме також частка AR-контенту (доповнена реальність). Як бізнес може використовувати AR-технології, читайте тут.
Розвиток подкастів. Говорити про важливе та наболіле тепер може кожен. Тим паче, що тих, хто хоче слухати, вже більше, ніж тих, хто хоче читати. Подкасти – крута історія про якісну взаємодію з аудиторією. Наприклад, тут є інструкція зі створення подкасту.
Думка редакції може не збігатися з думкою авторки колонки.