Спецпроєкти

Поєднання стилю та технологій: тест-драйв нового Renault Captur


Моєю першою автівкою був білий Сітроен С1. Досі ностальгічно зітхаю, згадуючи, як заправляла бак на 900 гривень (у 2017 році) і могла їздити півтора тижня. На вигляд здавалося, що він менший за мою косметичку – втім, Сітроен перевозив двоспальне ліжко під час ремонту. Я відчувала себе за кермом «француза» трохи parisienne й прощалась із ним зі сльозами. 

Відтоді відчуваю особливу ніжність до французьких автомобілів. Тож до Renault Captur я приглядалась особливо. Розповідаємо, як провели тест-драйв новенького Рено Каптюр.

Що ззовні?

Почнемо із зовнішнього вигляду. Автомобіль Renault яскравий і помітний на дорозі. Французи люблять робити молодіжні цікаві дизайни та стильні поєднання кольорів. Я їздила на синьому Каптюрі зі світло-сірими елементами. Він справді гарний. 

Круто, що для відкриття автомобіля не потрібне розблокування ключем – авто реагує, коли ви з ключем-карткою наближаєтеся до нього, і автоматично блокується, якщо ви віддаляєтесь. Без ключа, власне, не заведеться і не рухатиметься. Максимально зручно!

Як у салоні?

Усередині все максимально оснащене електронікою – починаючи від кнопок керування дзеркалами, і до голосових підказок щодо дороги. Наприклад, якщо дорога погана, голосовий помічник про це повідомляє. Не зрозуміло, що із цим робити, та приємно:)

Дуже прикольна підсвітка салону – на вибір вісім різних варіантів кольорів. Великий сенсорний дисплей яскравий і може керуватися зі смартфона.

У Рено є вбудований навігатор із гугл-картами – це зручно. З інших плюсів – хороший звук у колонках – я люблю слухати музику гучно (коли катаюсь без дітей). 

Окрема любов – підігрів усього: дзеркал, сидінь, керма. А ще дуже корисні камери й парктроніки – запаркуватися, заїхати на бордюр, протиснутись у вузький проїзд допомагають камери та можливість огляду перешкод і території на моніторі. 

Узагалі користуватись монітором і панеллю приладів досить зручно: все на комфортній відстані й розміщено так, аби стежити за ситуацією на дорозі, у салоні й щоб нічого не відвертало уваги від кермування.

Кермуй у своєму ритмі

В авто три режими кермування: спортивний (динамічніший, авто швидко набирає обертів і розганяється), економний (спокійний і неквапливий) і той, який зручний водієві/-ці. 

Авто запам’ятовує стиль водіння та підлаштовується під вас, або ж можна «вибудувати» свій режим. Також є можливість перейти з коробки-автомату на мануальне кермування на коробці або на «пелюстках» на кермі. 

Максимально комфортний для мене режим – спортивний. Авто швидко розганяється, хоч і розхід палива в цьому режимі – 10-11 літрів. Не те, що я любителька швидкої їзди, але місто вимагає доброї реакції й маневрування. А от режим «еко» дійсно дозволяє економити пальне й витрачати 7-8 літрів.

Класні С-подібні фари й full-led світло: не тільки тому, що вони стильні, а ще й завдяки якісним лампочкам дорога в темний час доби підсвічується дуже яскраво, до того ж м’яко. 

До речі, щодо м’якості. Оскільки я живу в приватному секторі, дороги в мене не завжди асфальтовані. І Captur приємно вразив плавністю їзди. Авто не жорстке, а навпаки – обережно перевозить пасажирів. Кліренс в автомобіля комфортний, аби не відчувати кожну яму на дорозі й водночас із легкістю заїхати на бордюр. 

Кому підійде авто?

Молодим людям, які люблять бути помітними на дорозі й не хочуть стресувати за кермом, а діставати задоволення від водіння. Автомобіль яскравий і привабливий, а ще він бере частину твого клопоту за дорогу на себе.

У повній комплектації вартість машини складає 602 200 грн з програмою Renault Бонус.

Навряд чи Captur підійде для великої родини, оскільки не надто багато місця має в салоні та в багажнику. Якщо ваші поїздки – це проїзд на роботу, у супермаркет, в Одесу, на суботній бранч у центр міста, то Каптюр – ідеальний варіант.

Раніше ми вже писали про новий Suzuki Jimny та про Porshe Taycan.

 

#bit.ua
Читайте нас в
Telegram
Теги:
Мы в Телеграме
подписывайтесь