Спецпроєкти

Lviv City Card: у Львові розробляють картку туриста


Щорічно кількість гостей міста зростає. Одним із місць, куди туристи звертаються найчастіше, є туристично-інформаційні центри (ТІЦ). Тому у мерії прийняли рішення про редизайн і ребрендинг ТІЦів. Першим повністю оновили центр на площі Ринок. Сьогодні тут працюють над розробкою картки туриста — Lviv City Card.

Серед послуг, які зараз надає оновлений центр туристичної інформації, є продаж квитків на електротранспорт, замовлення інтерактивних квестів по місту, продаж книг про Львів і путівників. Тут продовжують надавати безкоштовну інформацію про події, тижневий календар подій, безкоштовні карти та путівник Львовом. 

“Ще одним важливим проектом, над яким ми зараз працюємо, є Lviv City Card. Це буде 3- і 5-денна картка на електротранспорт. Також вона надаватиме входи у музеї та інші цікаві для туриста місця і заклади», – розповіла Мар’яна Олеськів, директор ЛКП «Центр розвитку туризму м. Львова».

Спеціальні туристичні картки у більшості європейських міст надають знижки в кафе, ресторанах, хостелах, готелях і сувенірних крамницях, а також безкоштовний вхід в музеї та інші культурні установи.

З нових послуг, які планують впровадити найближчим часом, – продаж квитків на події в театрах, музеях, галереях, продаж квитків на залізничний транспорт, бронювання житла і не тільки.

У приміщенні ТІЦу спробували створити вільний і комфортний простір для гостей міста, без жодних бар’єрів між відвідувачами та консультантами.

У залі є все необхідне для детального інформування гостей:

•        touch-screen-екран, де є вся необхідна інформація про місто (готелі, хостели, заклади харчування, календар подій, мистецькі заходи, визначні місця та ін.);

•        безкоштовний Wi-Fi;

•        привітні та клієнтоорієнтовані консультанти.

Щоб перевести ТІЦ на самоокупність, тут будуть продавати книги, атласи, путівники, сувенірні видання, на яких буде спеціальне маркування.

Також на платній основі будуть розміщуватись рекламні флаєри від різних закладів харчування, готелів, служб таксі тощо.

Нагадаємо, перший центр туристичної інформації у Львові було відкрито у 2010 році. У 2012 році до Євро-2012 було відкрито центри туристичної інформації (ЦТІ) на Залізничному вокзалі та в аеропорту.

Відвідування ЦТІ з 2010-го по 2016-й  зросло на 500% – з 14 до 70 тисяч туристів на рік.

#bit.ua
Читайте нас у
Telegram
Ми в Телеграмі
підписуйтесь